کد خبر: ۹۵۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
تعداد بازدید: ۱۶۷
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اکنون ۱۳ قسمت از سریال رهایم کن پخش شده و انتشار اولین قسمت آن مربوط به بهمن ماه است و نمایندگان ما در ساترا هستند و هماهنگی‌ها هم بسیار خوب است.

وزیر ارشاد: سریال «رهایم کن» قبل از توافق ساترا و وزارت ارشاد پخش شده / اکنون هماهنگی کاملی با صداوسیما داریمبه گزارش خبرداغ به نقل از برنا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اکنون ۱۳ قسمت از سریال رهایم کن پخش شده و انتشار اولین قسمت آن مربوط به بهمن ماه است و نمایندگان ما در ساترا هستند و هماهنگی‌ها هم بسیار خوب است.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به این سوال که مگر بین ساترا و وزارت ارشاد هماهنگی وجود ندارد که پخش سریال رهایم کن در این مرحله متوقف می‌شود، گفت: اکنون ۱۳ قسمت از این سریال پخش شده و انتشار اولین قسمت آن مربوط به بهمن ماه است و نمایندگان ما در ساترا هستند و هماهنگی‌ها هم بسیار خوب است.

وی افزود: این سریال مربوط به قبل از توافقات ما و صداوسیماست و الان تقریبا هماهنگی‌ها بسیار خوب بوده و آثار جدیدی که بارگزاری می‌شوند، با هماهنگی کامل است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: