کد خبر: ۹۵۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
تعداد بازدید: ۱۳۰
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: کشورهای ایران و سوریه همواره محل رفت و آمد مسئولان‌ دو‌کشور بوده که آخرین مورد آن حضور رئیس‌جمهور کشورمان در سوریه بود که این نشان می دهد روابط میان ‌دو کشور از عمق و ‌سابقه زیادی برخوردار است.

سرلشکر باقری: روابط ایران و سوریه از عمق و ‌سابقه زیادی برخوردار استبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، سرلشکر ‌محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای ‌مسلح طی مراسم ‌ویژه ای که صبح امروز (چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه) در محل این ستاد برگزار شد از سپهبد عبدالکریم ‌محمود ابراهیم رئیس ستاد ارتش سوریه استقبال کرد.

سرلشکر باقری در این مراسم گفت: کشورهای ایران و سوریه همواره محل رفت و آمد مسئولان‌ دو‌کشور بوده که آخرین مورد آن حضور رئیس‌جمهور کشورمان در سوریه بود که این نشان می دهد روابط میان ‌دو کشور از عمق و ‌سابقه زیادی برخوردار است.

وی ‌افزود: روابط دو کشور سوابق طولانی دارد به نحوی که این روابط ‌از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و از زمان ‌مرحوم حافظ اسد گسترش یافته و‌ با خون سربازان دو ‌کشور اجین ‌شده و عمق و ‌استحکام زیادی یافته است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در راس این شهدا سپهبد سلیمانی است که جانش را در راه قدرت مقاومت راه اسلام ‌فدا کرد.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: