کد خبر: ۹۵۰۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴
تعداد بازدید: ۱۰۶
همایش دو روزه مدیران صندوق کارآفرینی امید سراسر کشور با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران در تهران برگزار شد.

برگزاری همایش سراسری مدیران صندوق کارآفرینی امیدبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید، در این همایش که با هدف هم اندیشی و تبیین برنامه های اجرای سال 1402 برگزار شد، نعمت اله رضایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به سند تحول دولت، برنامه های پیش روی سال 1402 صندوق را تبیین کرد.

رضایی اظهار داشت: چشم انداز پرداخت تسهیلات در سال 1402، برای 70 هزار طرح با اعتبار 14 هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است.

او افزود: این تعداد طرح قرار است از طریق منابع تبصره 18، نهضت احیای واحدهای تولیدی، برگشت اقساط، تفاهم نامه ها، اشتغال روستایی و مدیریت استانی حمایت شود.

رضایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در این همایش بر ارائه خدمات در بستر فناوری اطلاعات تاکید کرد و گفت: برای آسان شدن خدمات صندوق و دسترسی مطلوب مردم و شفافیت امور باید خدمات صندوق در بستر فناوری اطلاعات انجام شود.

همچنین در این همایش برنامه های سال 1402 هر معاونت اعلام شد و مدیران استانی نظرات خود را بیان کردند.

انتهای پیام/

 

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: