کد خبر: ۹۵۰۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
تعداد بازدید: ۱۳۹
مراسم اختتامیه اولین جشنواره عروسکی تلویزیونی امروز و فردا (پنجشنبه و جمعه) ساعت ۱۳ و ۱۹:۳۰ از شبکه کودک روی آنتن می‌رود.
جناب خان در شبکه کودکبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: مراسم اختتامیه اولین جشنواره عروسکی تلویزیونی امروز و فردا (پنجشنبه و جمعه) ساعت ۱۳ و ۱۹:۳۰ از شبکه کودک روی آنتن می‌رود.  

مراسم اختتامیه اولین جشنواره عروسکی تلویزیونی پنجشنبه و جمعه (۱۴ و ۱۵ اردیبهشت) ساعت ۱۳ و ۱۹:۳۰ از شبکه کودک روی آنتن می‌رود.

اختتامیه اولین دوره جشنواره عروسکی تلویزیونی هفته گذشته با حضور چهره‌هایی همچون «جناب‌خان»، «هادی حجازی‌فر»، «محمد بحرانی»، «مریم سعادت» و «محمد اعلمی» و جمعی از مدیران تلویزیون برگزار شد.

اولین دوره جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی با حضور ۲۰ گروه شرکت کننده از ۱۵ شهر ایران در برنامه عروسک‌خونه برگزار و برگزیدگان آن با آرای مردمی معرفی شدند.

برنامه عروسک‌خونه به تهیه‌کنندگی علی خواجه از ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه کودک رفت که گروه‌های مختلف هنری در آن به اجرای نمایش عروسکی پرداختند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: