کد خبر: ۹۵۰۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
تعداد بازدید: ۱۱۶
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش ۱۰ الی ۲۰ برابری بیمه کارگران ساختمانی تاکید کرد که ادامه این روند منجر به توقف ساخت پروژه‌ها و سازه‌ها خواهد شد.

قادری: بیمه کارگران ساختمانی در شهرهای کوچک ۱۰ تا ۲۰ برابر شده استبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، جعفر قادری نماینده مردم شیراز و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۱۱ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، اظهار کرد: بنده طرح بیمه کارگران ساختمانی را تهیه کردم و این طرح در کمیسیون اجتماعی مجلس با تغییراتی مواجه شد و ما خواستیم ابرو را درست کنیم، چشم را هم کور کردیم.

وی توضیح داد: بیمه کارگران ساختمانی در روستاها و شهرهای کوچک ۱۰ تا ۲۰ برابر شده و اگر این روند ادامه یابد کل سازه‌ها متوقف خواهد شد. قبلاً حق بیمه مطابق با قیمت منطقه تعیین می‌شد اما الان اینگونه نیست و باید زودتر فکری کنیم چرا که اگر این رویه ادامه یابد ساخت بسیاری از ساختمان‌ها متوقف خواهد شد. انتظار ما آن است در این زمینه در جلسه سران قوا تدبیری اتخاذ شود یا در قالب یک طرح دو فوریتی اصلاحات لازم در قانون بیمه کارگران ساختمانی اعمال شود.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در پاسخ به تذکر این نماینده، گفت: این طرح با پیشنهاد شما به صحن مجلس آمد، با این حال امروز و پیش از آغاز صحن مجلس این موضوع را بررسی کردیم و حتماً پیگیری خواهد شد که یا در مجلس اصلاح شود یا در آئین نامه آن یکسری اصلاحات انجام شود تا این مشکل مرتفع شود.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اعتراض
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۲
0
0
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴
بن خواربار و... بازنشستگان مخابرات را بپردازند
بیش از 16 ماه است که بن خوار بار و... بازنشستگان مخابرات قطع شده است و هیچ مسئولی نیز در شرکت مخابرات و دولت و مجلس شورای اسلامی و... پاسخگو نیست، که امیدوارم جواب قانع کننده‌ای برای آن داشته باشند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: