کد خبر: ۹۵۰۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
تعداد بازدید: ۱۲۸
فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به جنگ سوریه و نقش وهابیت در این جنگ، گفت: «آنها زنبورها را بیرون ریختند، یعنی از حجاز وارد عراق و سوریه شدند تا هر مرکزی که به حب اهل بیت مربوط است را نابود کنند.اگر اینها در عراق و سوریه موفق می‌شدند، بعد قبر پیامبر را ریز ریز می‌کردند.

انتقاد مهدی طائب از «فتوای مفتی بزرگ عربستان» در مراسم «سالروز تخریب قبور ائمه در بقیع»به گزارش خبرداغ به نقل از اعتماد نوشت: فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به جنگ سوریه و نقش وهابیت در این جنگ، گفت: «آنها زنبورها را بیرون ریختند، یعنی از حجاز وارد عراق و سوریه شدند تا هر مرکزی که به حب اهل بیت مربوط است را نابود کنند.اگر اینها در عراق و سوریه موفق می‌شدند، بعد قبر پیامبر را ریز ریز می‌کردند.

  • مهدی طائب فرمانده قرارگاه عمار در مراسمی که به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه در بقیع برگزار شد،با اشاره به جنگ سوریه و نقش وهابیت در این جنگ، گفت: «آنها زنبورها را بیرون ریختند، یعنی از حجاز وارد عراق و سوریه شدند تا هر مرکزی که به حب اهل بیت مربوط است را نابود کنند.»

 

  • او ادامه داد: «اگر اینها در عراق و سوریه موفق می‌شدند، بعد قبر پیامبر را ریز ریز می‌کردند. یعنی دشمن می‌گفت یا رومی روم یا زنگی زنگ.» طائب با بیان اینکه «همه را به میدان آورده بودند»، ادامه داد: «خیلی‌ها تشخیص ندادند و فکر می‌کردند که در سوریه و عراق یک جریان ساده‌ای است. اما تنها کسی که قضیه را همان ابتدا متوجه شد، آقا بود و حاج قاسم. آقا گفتند برو جمع‌شان کن و همان‌طور که خدا در جنگ تحمیلی کمک کرد، اینجا هم کمک کرد.» فرمانده قرارگاه عمار افزود: «امریکایی‌ها خیلی هراس داشتند که با ما هم‌مرز شوند؛ می‌خواستند یک نفر فاصله باشد. در سوریه وقتی حاج قاسم، داعش را نابود کرد، هر چند که او را شهید کردند، اما باعث شد ما و امریکا روبه‌روی هم قرار گیریم.»

 

  • طائب اضافه کرد: «درنتیجه مرکز وهابیت که آل‌سعود بود، که همه وجودشان دراختیار آنها (امریکایی‌ها) بود، ناگهان دیدند معادله قدرت عوض شده است. این نفتکش اخیر کار غیرانسانی کرده بود.» او ادامه داد: «روزی که بقیع را خراب کردند، نمی‌دانستند که هر که با آل‌علی درافتاد، ورافتاد. امروز نگاه جهان به ایران تغییر کرده است و در مقابله با ایران مانده است.» او خطاب به حاضرین در مسجد بقیع گفت: «این جریان بی‌حجابی را که کف خیابان راه افتاده، ببینید؛ این کاری است که آنها (دشمنان) عمیقا انجام داده‌اند. اگر کسی بگوید که به آنها ربطی ندارد، خودش را به خواب زده است. این وضعیت محصول ماهواره و فضای مجازی و بی‌خیالی یا عمد برخی مسوولان است.» او با اشاره به دوم خرداد ۱۳۷۶ و روی کار آمدن محمد خاتمی به عنوان رییس‌جمهوری گفت: «وقتی خاتمی رای آورد، در جایی گفتم که محصول دیدگاه آقای خاتمی ۲۰ سال دیگر معلوم می‌شود؛ یعنی دختربچه‌هایی که با نگاه ایشان بزرگ می‌شوند. وقتی آمدند و گفتند آزادی، آزادی از نظر آنها چه بود؟»

 

  • طائب ادامه داد: «گفتند ماهواره می‌آید؛ جواب می‌دادند که عیبی ندارد و چیز خوبی است. یا مثلا فضای مجازی؛ نمی‌گویم که فضای مجازی را ببندید، بلکه فضای مجازی برای خودمان ایجاد کنید؛ می‌گفتند نه همین هست دیگر. بعضی مواقع دیگر خواب نبود.» فرمانده قرارگاه عمار با تاکید بر اینکه «عقبه بی‌حجابی امریکا و اسراییل هستند»، گفت: «خیلی از اینهایی که معاندانه بیرون می‌آیند دل‌شان به چه کسی گرم است؟ به همین‌ها؛ که اگر به او، «تو» گفته شود، ببرند سازمان ملل و بگویند حقوق بشر رعایت نمی‌شود. خیلی جالب است؛ «تیک‌تاک» را در امریکا بسته‌اند، هیچ صدایی از شورای امنیت سازمان ملل در نمی‌آید. در اینجا تا به یک نفر تذکر می‌دهند، می‌گویند آزادی و حقوق بشر رعایت نمی‌شود.»

 

  • او با اشاره به اینکه «قلب امریکایی‌ها، اسراییل است و اگر اسراییل را از کار بیندازید، امریکا هم از پا می‌افتد»، افزود: «جریان وهابیت در فسلطین خرج می‌کرد و برای کادر مرکزی فلسطینی‌ها جا انداخته بود که ایران خطرناک است؛ پول می‌داد. دست‌شان وقتی رو شد که تعدادی از فلسطینی‌ها از حزب‌الله لبنان یاد گرفتند. حزب‌الله جنوب لبنان را چگونه آزاد کرد؟ یک آقایی سوار ماشین پر از مهمات شد و رفت وسط اسراییلی‌ها؛ منفجر شد و جهود یهود خون‌دیده ترسو، فرار کرد و عقب رفت. با عملیات استشهادی جنوب لبنان آزاد شد، نه با نیروی نظامی؛ چون برابری نیرو نبود.»

 

  • طائب ادامه داد: «فلسطینی‌ها متوجه شدند عملیات استشهادی خیلی به درد می‌خورد. اولین عملیات استشهادی را یک عضو حماس انجام داد و مفتی بزرگ عربستان فتوا داد که این کار خودکشی است و جای این فرد در جهنم است و دیگر انجام ندادند.» فرمانده قرارگاه عمار اضافه کرد: «طالبان و داعش که درست شدند، داعشی‌ها علیه ما عملیات انجام می‌دادند؛ سوار ماشین پر از مهمات می‌شدند و به خط ما می‌زدند. مفتی عربستان گفت که این افراد شهید هستند و جای‌شان وسط بهشت است.»

 

  • او افزود: «برخی فلسطینی‌ها گفتند شیعه و یهودی هر دو واجب‌القتل هستند؛ چطور یکی کشته شود فرد استشهادی به بهشت می‌رود و یک طرف دیگر کشته شود، فرد استشهادی می‌رود جهنم؟» طائب در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه «حاج قاسم می‌دانست آن شب شهید می‌شود»، گفت: «حاج قاسم می‌توانست نرود اما در واقع عملیات استشهادی کرده بود. وقتی از لبنان می‌رفت گفتند کجا می‌روی، گفته بود می‌روم به قتلگاه. دو ساعت بعدش خبر آمد که شهید شده است.» این مراسم عزاداری که به مناسبت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع بود، شامگاه جمعه در مسجد بقیع تهران برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: