کد خبر: ۹۵۰۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
تعداد بازدید: ۱۲۶
نمایندگان مخالف استیضاح وزیر صمت، پس از سخنان وی، در ابتدای روند رسیدگی به استیضاح وی و پس از صحبت‌های موافقان استیضاح و دفاع وزیر، به بیان نظرات خود پرداختند.

مخالفان استیضاح فاطمی امین چه گفتند؟به گزارش خبرداغ به نقل از فارس، روند بررسی استیضاح سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست علنی امروز (یکشنبه 10 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی آغاز شد و پس از بیان نظرات موافقان استیضاح و دفاع وزیر صمت، مخالفان استیضاح نیز به ایراد سخنان خود پرداختند.

میرتاج‌الدینی: موفقیت دولت موفقیت مجلس است

محمدرضا میرتاج الدینی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با استیضاح فاطمی امین گفت: ما را چه شده است که با دولت انقلابی این گونه برخورد می کنیم مگر ما نمایندگان آقای رئیسی را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت نکردیم ما در یک کشتی نشسته ایم و با هم پیش می رویم. موفقیت دولت، موفقیت مجلس است، دو قطبی ایجاد نکنید.

وی ادامه داد: هیچ یک از نمایندگان برای استیضاح خودرو نگرفته اند و وزیر خودرویی نداده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: