کد خبر: ۹۵۰۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
تعداد بازدید: ۱۰۳
وزیر بهداشت در واکنش به مرگ یک نوزاد در یکی از بیمارستان ها گفت: این موضوع مربوط به دانشگاه علوم پزشکی ایران بوده و مسئولان نسبت به اتفاقی که افتاده سریعاً اقدام کرده‌اند و پیگیری قصور به پزشکی قانونی محول شده است.

وزیر بهداشت در واکنش به مرگ یک نوزاد در بیمارستان: با هرنوع تخلف یا قصوری مقابله می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیش از ظهر امروز(چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه) در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت درباره مرگ یک نوزاد در بیمارستان امام سجاد (ع) شهریار، گفت: مجموعه وزارت بهداشت و همکاران ما حساس هستند و هرنوع تخلف یا قصوری انجام گیرد با آن مقابله می‌شود.

وی افزود: این موضوع هم مربوط به دانشگاه علوم پزشکی ایران بوده است و آقای دکتر پازوکی نسبت به اتفاقی که افتاده است سریعاً اقدام کرده‌اند و پیگیری قصور به پزشکی قانونی محول شده است و جزئیات این موضوع را باید از آنجا پیگیری کرد.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: