کد خبر: ۹۵۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
تعداد بازدید: ۱۴۵
رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به درگیری در مترو با موضوع حجاب، یادآور شد: کمیسیون نظارت در حسن اجرای مصوبات نظارت خواهد داشت و نظر ما این است که هرگونه عمل سلبی نتیجه عکس خواهد داشت.
واکنش انتقادی نرجس سلیمانی به «درگیری در مترو» بر سر حجاببه گزارش خبرداغ به نقل از شهر : رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به درگیری در مترو با موضوع حجاب، یادآور شد: کمیسیون نظارت در حسن اجرای مصوبات نظارت خواهد داشت و نظر ما این است که هرگونه عمل سلبی نتیجه عکس خواهد داشت.
  • نرجس سلیمانی رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پس از سه سال سخت برای مردم ایران، نماز عید فطر باشکوه برگزار شد، گفت: امیدواریم مشکلات حمل و نقل برطرف شود چراکه در شأن مردم ما نخواهد بود.

 

  • او با اشاره به درگیری در مترو با موضوع حجاب، یادآور شد: کمیسیون نظارت در حسن اجرای مصوبات نظارت خواهد داشت و نظر ما این است که هرگونه عمل سلبی نتیجه عکس خواهد داشت و باید اقدامات فرهنگی صورت بگیرد که در این زمینه با معاونت فرهنگی و اجتماعی جلساتی را برگزار خواهیم کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: