کد خبر: ۹۵۰۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
تعداد بازدید: ۱۱۴
عصبانیت شدید سرمربی استقلال از قضاوت پیام حیدری، سوژه روزنامه پرتغالی شد.
اعتراض ساپینتو به داور دربی، سوژه شدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس : عصبانیت شدید سرمربی استقلال از قضاوت پیام حیدری، سوژه روزنامه پرتغالی شد.

حرکت «ریکاردو ساپینتو» سرمربی تیم استقلال پس از شکست تیمش در دربی تهران، در رسانه معتبر پرتغالی بازتاب داشت.

روزنامه «رکورد» با انتشار ویدئو اعتراض شدید ساپینتو به پیام حیدری، داور دیدار با پرسپولیس نوشت: ساپینتو روز یکشنبه پس از باخت به پرسپولیس در هفته بیست‌<هفتم لیگ برتر ایران، صدر جدول را واگذار کرد.

رکورد در ادامه می‌نویسد: سرمربی پرتغالی که از عملکرد تیم داوری ناراضی بود، به زبان پرتغالی به آن‌ها بد و بیراه گفت. ساپینتو که در طول این فصل بارها از کنار زمین اخراج شده، تیمش چهارمین شکست فصل را تجربه کرد تا صدر جدول را به رقیب دیرینه واگذار کند.

سپاهان اما در صورت پیروزی در بازی امروز (دوشنبه) مقابل ملوان، بار دیگر با اختلاف یک امتیازی به نسبت تیم دوم، به صدر جدول باز می‌گردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: