کد خبر: ۹۵۰۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
تعداد بازدید: ۱۳۸
علیرضا بیرانوند پس از برتری پرسپولیس مقابل استقلال در دربی سرنوشت‌ساز قهرمانی، در مقابل هواداران خودی به شادی خاصی پرداخت که همین مسئله با واکنش آبی‌ها همراه شد.

شکایت باشگاه استقلال از بیرانوند پس از حرکت خاصبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، علیرضا بیرانوند پس از برتری پرسپولیس مقابل استقلال در دربی سرنوشت‌ساز قهرمانی، در مقابل هواداران خودی به شادی خاصی پرداخت که همین مسئله با واکنش آبی‌ها همراه شد.

باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای به شرح زیر از شکایت خود نسبت به گلر پرسپولیس خبر داد: «باشگاه استقلال از دروازه‌بان پرسپولیس بابت خوشحالی توهین‌آمیزش به کمیته اخلاق شکایت می‌کند.

انتظار می‌رود کمیته اخلاق بدون ملاحظات، برخوردی مناسب و قاطع با این بازیکن داشته باشد تا شاهد تکرار این گونه رفتارها در فوتبال ایران نباشیم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: