کد خبر: ۹۵۰۰۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
تعداد بازدید: ۱۳۳
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و ولیعهد عربستان طی دیداری در جده درباره آخرین تحولات سیاسی فلسطین و وضعیت سرزمین‌های اشغالی گفتگو کردند.

جزئیات دیدار ولیعهد عربستان و محمود عباسشاهزاده محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری دولتی عربستان سعودی (واس)، دو طرف در این دیدار که در جده انجام شد، درباره وضعیت سرزمین‌های فلسطینی گفتگو کردند.

عباس در دیدار با بن سلمان، دستاورد‌های بزرگ و پیشرفت جامعی را که عربستان در قالب چشم انداز ۲۰۳۰ به دست آورده و نیز تلاش ریاض را برای تحکیم حضورش و بهبود جایگاهش در سطح منطقه و جهان ستود و از نقش موثر و مهم عربستان در حمایت از مسائل کشور‌های عربی مخصوصا مساله فلسطین تا رسیدن ملت فلسطین به حقوق مشروع خود در مورد آزادی، استقبال و حاکمیت در کشور فلسطین به پایتختی قدس و پایبندی به طرح صلح عربی قدردانی کرد.

در این دیدار روابط فلسطین و عربستان، راه‌های تقویت آن، وضعیت منطقه و راه‌های موفقیت نشست سران عرب در ریاض مورد بررسی قرار گرفت و درباره تداوم هماهنگی در همه سطوح توافق شد.

ولیعهد عربستان هم در این دیدار بر موضع ثابت کشورش در حمایت از مساله فلسطین و دستیابی ملت فلسطین به آزادی و استقلال خود تاکید کرد.

به گزارش عرب‌نیوز، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز دوشنبه به عربستان سعودی سفر کرد و انتظار می‌رود چهارشنبه به رام‌الله بازگردد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: