کد خبر: ۹۴۹۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
تعداد بازدید: ۲۱۲
دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۲ منتشر شد و داوطلبان از امروز می توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.
دفترچه انتخاب رشته‌ آزمون دکتری منتشر شد/آغاز فرایند انتخاب رشته از امروزبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۲ منتشر شد و داوطلبان از امروز می توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی مقطع دکتری تخصصی «Ph.D» سال ۱۴۰۲ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و با توجه به انتشار کارنامه نتایج اولیه آزمون دوره دکتری تخصصی«Ph.D» بر روی سایت اطلاع‌رسانی این سازمان، داوطلبان می توانند پس از مشاهده این نتایج، از امروز نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده‌اند باید از امروز سه‌شنبه مورخ ۲۹ فروردین تا روز شنبه دوم اردیبهشت ماه، نسبت به ثبت کدرشته‌ محل‌های انتخابی خود (تا حداکثر ۵۰ کدرشته محل) با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش اقدام کنند.

بنا بر توصیه سازمان سنجش آموزش کشور، این دسته از داوطلبان ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های مرتبط با آن اقدام نموده، سپس کدرشته‌ محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به رشته امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه، مرتب نموده و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، نیز باید به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام کنند.

آزمون دکتری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به صورت دو مرحله‌ای نیمه متمرکز برگزار می‌شود که ۵۰ درصد نمره در اختیار دانشگاه‌ها می‌باشد.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و ... در دهه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: