کد خبر: ۹۴۹۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
تعداد بازدید: ۵۴۲
نماینده طوالش و رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تعریف ساز و کارهای عملی برای برون رفت از وضعیت فعلی و قیمت‌های نجومی خودرو که صدای مردم را درآورده، مدنظر قرار گیرد.

نماینده مجلس: قیمت‌های نجومی خودرو صدای مردم را درآورده استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا: حسن محمدیاری طی تذکر شفاهی خود در جلسه علنی (امروز دوشنبه ۲۸ فروردین) به وزیر نیرو گفت: لازم است وزیر نیرو به وعده خود در راستای تکمیل سد شفارود عمل کند.

 وی با اشاره به تذکر به وزیر صنعت گفت: باید تعریف سازوکارهای عملی برای برون‌رفت از وضعیت فعلی و قیمت‌های نجومی خودرو که صدای مردم را درآورده، مدنظر قرار گیرد.

محمدیاری بیان کرد: لازم است متولیان کار شرایط رقابت خودرو های داخلی و خارجی را فراهم کنند و واردات خودروهای مستعمل و نیز در دستور کار قرار گیرد.

محمدیاری در تذکر دیگری به وزیر ورزش بیان کرد: ناداوری‌ها در مسابقات فوتبال باعث خشم جوانان شده است لذا لازم است نظارت بیشتری در جهت اعمال نفوذها صورت گیرد.

این نماینده مجلس ادامه داد: از سرپرست وزارت جهاد کشاورزی می خواهم که در خصوص خرید تضمینی محصولات برنج از کشاورزان اقدامات لازم را مدنظر قرار دهد ،متاسفانه محصولات سال قبل کماکان بلاتکلیف مانده است و انشاالله ساز و کارهایی در این خصوص تعریف شود.

این نماینده مجلس در تذکری به وزیر راه و شهرسازی گفت: عدم تکمیل و ساخت پل اسالم موجب بدبینی و شکایت اهل تسنن و تشیع منطقه شده است، خدای ناکرده نباید این ذهنیت غلط حاکم شود که شهروندان منطقه دست دوم هستند. همچنین پروژه ملی کمربندی تالش مغفول مانده است و لازم است وزیر به شهرستان تالش سفر کرده و مشکلات را برطرف کند .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اعتراض
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
0
0
پرونده مهندس مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران را بررسی و رسیدگی کنید اگر ایثارگر باشد باید برکنار کنید چون به خاطر که ایثارگر واقعی حق وحقوق کارکنان رسمی و هم بازنشسته های شرکت مخابرات را پایمال و ضایع نمی کند مجید سلطانی از دی ماه سال 1400 تاکنون ثابت کرد که ایثارگر واقعی نیست و تاکنون هم نبوده است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: