کد خبر: ۹۴۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
تعداد بازدید: ۲۴۴
نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش قیمت کالاها به ویژه در حوزه غذا و دارو بر زندگی تمامی اقشار به ویژه بازنشستگان تأثیر منفی گذاشته است و باید همسان سازی حقوق شاغلان و بازنشستگان مورد توجه قرار گیرد

نماینده مجلس: بازنشستگان برای تامین مایحتاج اساسی زندگی با مشکلات جدی روبرو هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش قیمت کالاها به ویژه در حوزه غذا و دارو بر زندگی تمامی اقشار به ویژه بازنشستگان تأثیر منفی گذاشته است و باید همسان سازی حقوق شاغلان و بازنشستگان مورد توجه قرار گیرد.

غلامرضا شریعتی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس، خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: در سال گذشته با توجه به حذف نرخ ارز ترجیحی شاهد افزایش قیمت کالاها به ویژه در حوزه غذا و دارو بودیم و این امر بر زندگی تمامی اقشار به ویژه بازنشستگان تأثیر منفی گذاشته است. این قشر زحمتکش برای تأمین مایحتاج اساسی زندگی خود دچار مشکل جدی شده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: بازنشستگان سرمایه‌های اساسی نیروی انسانی کشور و آیینه تمام نمای شاغلین هستند لذا از شما انتظار داریم در خصوص همسان‌سازی حقوق شاغلین و بازنشستگان دستور جدی صادر کنید.

نماینده مردم بهشهر همچنین در تذکری خطاب به وزیر کار، بیان کرد: جامعه معلولان و مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی به ویژه مراکز نگهداری این افراد نیازمند حمایت جدی آن وزارتخانه است‌.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
0
0
به حقوق هر بازنشسته تامین اجتماعی چقدر اضافه شد؟
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
مرحله اول افزایش ۱۰ درصد حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۱
برای بازنشسته تامین اجتماعی با ۲۵ سال سابقه بیمه افزایش حقوق در سال ۱۴۰۱ با ۱۰درصد مبلغ ۱ میلیون ۳۰۰ هزار تومان واریز کردند
برای بازنشسته تامین اجتماعی با ۳۰ تا ۳۵ سال سابقه بیمه افزایش حقوق در سال ۱۴۰۱ با ۱۰درصد مبلغ ۱ میلیون ۱۰۰ هزار تومان واریز کردند
آیا این عدالت است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
0
0
تاریخ : ۲۱ - فروردین - ۱۴۰۲
و این در حالی است که متاسفانه در کشورمان هر کسی که به کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم خیانت کردند و خیانت می کنند سمت و مقام بالاتر می دهند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
0
0
قیمت ها کالا، اجناس، گوشت، مرغ، میوه وغیزه هر روز توسط دولت و مسئولان گران می‌ شود و حقوق بازنشسته های هم 20 درصد افزایش داده است چرا؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
0
0
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و سایر مسئولان تامین اجتماعی در این مورد به بازنشستگان تامین اجتماعی توضیح و پاسخ بدهند
مبلغ افزایش ۱۳۰ درصدی به حقوق هر بازنشسته تامین اجتماعی چقدر می شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
0
0
جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از افزایش ۱۳۰ درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دو سال اخیر خبر داد.
تاریخ: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ – ۱۶:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای مصطفی سالاری در جمع خبرنگاران گفت: مرحله اول متناسب سازی حقوق بازنشستگان این سازمان مرداد ماه سال گذشته اجرایی شد و مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان نیز در روز‌های پایانی اسفند ماه به صورت علی الحساب به حساب بازنشستگان واریز شد. با اجرای مرحله دوم متناسب سازی، درصد افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با بازنشستگان کشوری برابر شده است.
مصطفی سالاری با بیان اینکه خواسته ۱۲ ساله مستمری بگیران سازمان محقق شده است، بیان کرد: از سال ۹۸ برنامه ریزی‌هایی برای تحقق این امر صورت گرفته و مدیریت سازمان با حمایت‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دولت، سازمان برنامه و بودجه و نمایندگان مجلس، متناسب سازی به سرانجام رسید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
0
0
وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی و سایر مسئولان در رسانه های افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۴۰، ۵۰، ۶۰، ۷۰، ۸۰، ۹۰، ۱۰۰، ۱۲۰، ۱۳۰، ۱۴۰ درصد اعلام کردند ولی تاکنون هیچ کدوم عمل و اجرا نشده است.

از سال ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۰ حقوق کارمندان، کارگران و هم بازنشستگان تامین اجتماعی ۱۰ تا ۱۵ درصد فقط افزایش یافته است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
0
0
عیدی سالانه کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مسئولان و نمایندگان مجلس باید یکسال باشد
متاسفانه عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی مبلغ ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بوده است چرا؟
آیا این عدالت است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
0
0
مجلس چند سالی است که در بودجه سالانه دیون دولت به سازمان تامین اجتماعی را در دستور دارد، سال گذشته بیش از 90 هزار میلیارد تومان و در سال جاری نیز 90 هزار میلیارد تومان بر همین اساس به این سازمان پرداخت شده اما تامین اجتماعی هنوز 25 درصد باقیمانده حقوق بازنشستگان را پرداخت نکرده است.
بازنشسته تأمین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
0
0
تامین اجتماعی شعبه سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه به بنده گفته بود معوقات ۳ ماه را دی ماه واریز می کنیم ولی متاسفانه کم واریز کردند چرا؟ معوقات فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه و حقوق دی ماه برای بنده واریز شده است ولی اما مبلغ ۴۸,۲۸۶,۰۵۰ ریال واریز کردند چرا؟
حقوق بنده را دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ واریز شده است ولی معوقات تیر و مرداد ماه را واریز نکردند چرا؟
قرار بود معوقات تیر و مرداد و با حقوق اسفند ماه برای بنده واریز شود
ولی متاسفانه معوقات تیر، مرداد و حقوق اسفند ماه برای بنده واریز نشده است چرا؟
از مسئولان امر درخواست رسیدگی دارم.
کد ملی ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱
بازنشسته تأمین اجتماعی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
0
0
افزایش 38 درصدی حقوق بازنشستگان در سال 1401 برای حقوق بنده 5 میلیون 300 هزاز تومان می شود سوال بنده این است که چرا برای بنده مقومات 3 ماهه فروردین، اردیبهشت وخرداد ماه را با حقوق دی ماه سال 1401 مبلغ 4 میلیون 800 هزار تومان واریز کردند چرا؟
مقومات تیر و مرداد ماه سال 1401 هم تاکنون واریز نکردند چرا؟
اعتراض هم می کنم متاسفانه هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
بازنشسته تأمین اجتماعی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
0
0
دولت به‌ جای حمایت زیر پای بازنشستگان تامین اجتماعی را خالی می‌کند/ هیچ کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی توسط دولت نمی‌شود
دولت به جای حمایت از بازنشستگان تامین اجتماعی زیر پای آنان را خالی می‌کند
دولت هیچ نوع کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی نمی‌کند.
بازنشستگان تامین اجتماعی در شرایط معیشتی خوبی قرار ندارند و تأمین هزینه‌های زندگی برای آن‌ها بسیار سخت شده است.
دولت تنها به پولداران و سرمایه‌داران کمک می‌کند.
اعتراض
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
0
0
بازنشستگان مخابرات برای تامین مایحتاج اساسی زندگی با مشکلات جدی روبرو هستند و متاسفانه از دی مه سال 1400 تاکنون هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: