کد خبر: ۹۴۹۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
تعداد بازدید: ۱۲۰
مدیر عامل شرکت گاز استان البرز گفت: شهروندان در هر نقطه از استان پس از رویت کارت شناسایی با مامورین همکاری کنند.

مراقب ماموران قلابی گاز باشید!به گزارش خبرداغ ، سید رضا غفاریان روز سه شنبه ۲۲ فروردین با اشاره به حضور افراد سودجو در قالب ماموران شرکت گاز بیان کرد: افرادی سودجو با عنوان کارمند و مامور این شرکت اقدام به فروش محافظ برای نصب بر روی رگولاتور در سطح استان می‌کنند.

وی ادامه داد: خدمات شرکت گاز استان البرز توسط کارمندانی که کارت شناسایی دارند به شهروندان ارائه می‌شود و پیش از ارائه خدمت در پرتال خبری این شرکت به اطلاع و آگاهی شهروندان می‌رسد.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز با بیان اینکه در روستاهای محور کرج به چالوس و طالقان به تازگی نعمت گاز به آنجا رسیده است، تاکید کرد: شهروندان در هر نقطه از استان پس از رویت کارت شناسایی با مامورین همکاری کنند و اهالی این مناطق از افرادی که ادعای مامور شرکت گاز را دارند کارت شناسایی درخواست کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: