کد خبر: ۹۴۹۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴
تعداد بازدید: ۱۴۳
ملی‌پوش آلمانی در گفت‌وگو با روزنامه ال موندو، آبی‌های لندنی را «پیش‌بینی‌ناپذیر» توصیف کرد.

«آبی‌ها» ‌پیش‌بینی‌پذیر نیستندبه گزارش خبرداغ ، آنتونیو رودیگر پیش از دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی به هم‌تیمی‌هایش هشدار داد. مدافع میانی ۳۰ ساله در مصاحبه‌ای با روزنامه ال‌موندو گفت: علیرغم فصل نسبتاً ضعیفی که چلسی تاکنون داشته، ترکیب بسیاری قوی دارد.

بازی رفت دو تیم چهارشنبه‌شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود. بازی برگشت نیز شش روز بعد در لندن برگزار خواهد شد.

ملی‌پوش آلمانی رئال مادرید که فصل گذشته برای چلسی بازی می‌کرد در پاسخ به این سوال که آیا چلسی امروز تیم کاملا متفاوتی نسبت به فصل قبل است یا خیر، گفت: بله چلسی نسبت به قبل به نظرم بهتر شده. آنها یک تیم بسیار قوی دارند و این آنها را غیر قابل پیش‌بینی می‌کند. به نظرم بازی بسیار دشواری برابر این تیم خواهیم داشت.

رودیگر با رئال حداقل سه قهرمانی دیگر می‌خواهد

رودیگر قبلاً در سال ۲۰۲۱ با چلسی در  لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شد. با این حال می‌خواهد با رئال مادرید این عنوان را حداقل سه بار دیگر به دست آورد. او با خنده گفت: اگر ممکن باشد، چرا که نه؟ قهرمانی در اینجا شگفت‌انگیز خواهد بود زیرا در کتاب‌های تاریخ باشگاه ثبت می‌شوم و هیچکس نمی‌تواند شما را از آنجا بیرون کند.

به گزارش ال‌موندو، او در پایان درباره برنامه‌اش بعد از فوتبال گفت: بعد از فوتبال می‌خواهم تاجر شوم. نمی‌دانم ۱۰ سال دیگر چه اتفاقی می‌افتد اما فکر نمی‌کنم آن زمان بخواهم وارد دنیای تجارت شوم.

چلسی سال ۲۰۱۷ متوجه رودیگر شد و ۳۵ میلیون یورو به رم پرداخت کرد تا بتواند او را به خدمت بگیرد. او در مجموع ۲۰۰ بازی در شش فصل حضورش در تیم چلسی انجام داد. دوران حرفه‌ای او در استمفوردبریج به تدریج بهتر و بهتر شد و اوج کار او نیز قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود.

او در مجموع ۵۷ بازی برای تیم ملی آلمان انجام داده است. او در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و ۲۰۲۲ قطر حضور داشت و سال ۲۰۱۷ قهرمان جام کنفدراسیون‌ها شد و در سطح باشگاهی اروپا هم لیگ قهرمانان و هم لیگ اروپا را با چلسی کسب کرد و زیر نظر توخل سوپرجام یوفا و جام جهانی باشگاه‌ها را نیز فتح کرد.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: