کد خبر: ۹۴۹۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
تعداد بازدید: ۱۲۸
رئیس‌جمهور بامداد امروز (دوشنبه) در جمع احیاداران آستان مقدس امامزاده صالح(ع) حضور یافت و لحظاتی سخنرانی کرد.

رئیسی بامداد امروز به صورت سرزده در جمع احیاداران امامزاده صالح (ع) حضور یافتبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، مراسم مناجات و عزاداری شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و اولین شب احیاء در آستان مقدس امامزاده صالح(ع) در حالی برگزار شد که رئیس جمهور بدون اعلام قبلی در بین احیاداران حضور یافت و مورد استقبال مردم قرار گرفت و لحظاتی نیز به سخنرانی در بین احیاداران پرداخت.

در این مراسم ابتدا دعای پرفیض جامعه کبیره خوانده شد و سپس حجت الاسلام بی آزار تهرانی تولیت آستان مقدس حضرت احمد بن موسی به سخنرانی پرداخت.

بی آزار تهرانی ضمن تأکید بر اهمیت شب‌های احیا و مناجات با خداوند، گفت: در شب نوزدهم ماه مبارک مقدرات توسط ملائک نوشته می شود و در شب‌های بیست و یکم و بیست و سوم به هدف اجابت می رسد.

پس از سخنرانی، مداح اهل بیت (علیهم السلام) محمدحسین پویانفر به مراسم قرآن به سر و عزاداری شب ضربت خوردن حضرت امیرالمؤمینن (علیه السلام) پرداخت.

پایان پیام/ 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: