کد خبر: ۹۴۹۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۷
تعداد بازدید: ۱۲۶
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرری گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۲۷ واحد صنفی متخلف در شهرری پلمب شده است. وی عنوان داشت: طی این ایام از دو هزار و ۲۲۸ واحد صنفی شهرری بازدید به عمل آمده و به ۳۷ واحد صنفی متخلف نیز اخطار پلمب داده شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از مهر: سرپرست فرماندهی انتظامی شهرری گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۲۷ واحد صنفی متخلف در شهرری پلمب شده است.

سرهنگ حسینعلی ابن علی عصر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی و با محوریت طرح‌های کنترلی و نظارتی صنوف تا پایان ماه مبارک رمضان تداوم دارد اظهار داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۲۷ واحد صنفی متخلف در شهرری پلمب شده است.

ابن علی با بیان اینکه طرح بازدید و نظارت بر واحدهای صنفی در اجرای مصوبات صادره به منظور رعایت و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، در دستور کار پلیس اماکن قرار گرفته است گفت: از ابتدای ماه مبارک این طرح در حال اجرا می‌باشد.

وی عنوان داشت: طی این ایام از دو هزار و ۲۲۸ واحد صنفی شهرری بازدید به عمل آمده و به ۳۷ واحد صنفی متخلف نیز اخطار پلمب داده شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: