کد خبر: ۹۴۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱
تعداد بازدید: ۵۵۷
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی جریمه کشف حجاب در خودرو و اماکن عمومی را اعلام کرد.

اعلام جریمه کشف حجاب در خودرو و اماکن عمومیبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان جنوبی جریمه کشف حجاب در خودرو و اماکن عمومی را اعلام کرد.

نسائی زهان:

* افراد مجرم در زمینه عفاف و حجاب، خودروی افراد بی حجاب یک تا ۲۰ روز توقیف می‌شود؛ بی‌حجاب‌ها یک میلیون تومان جریمه می‌شوند و به محاکم معرفی و احضار می‌شوند.

* بر اساس ماده ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی، بالای یک میلیون تومان جریمه و در صورت تکرار، با افزایش جریمه و محرومیت امکانات در جامعه روبرو خواهند شد.

* بانوان کارمند ادارات هم چنانچه در تایم خارج از وقت اداری و در خارج از محیط کار اقدام به کشف حجاب کنند و شناسایی شوند، مشخصاتشان به دستگاه مربوطه ارسال و در کمیته انضباطی در رابطه با این افراد در پایان سال تصمیم گیری می‌شود.

* (با بیان اینکه سایر مردم تنها با تذکر لسانی در معابر و مکان‌های عمومی می‌توانند به افرادی که کشف حجاب کرده اند تذکر دهند): البته این افراد باید طبق قانون و با آموزش این کار را انجام دهند.

* اگر در یک ساختمان افرادی وجود دارند که کشف حجاب می‌کنند و این امر را تبلیغ می‌کنند باید به پلیس گزارش داده شود.

* اگر افرادی در هر یک از ارگان‌های دولتی و خصوصی اقدام به کشف حجاب کند رئیس آن اداره مسئول است و اگر در پارک‌ها این اقدام صورت بگیرد شهرداری و در دانشگاه‌ها هم مسئول آن دانشگاه است و نیروی انتظامی هم اماکن و معابر را بررسی و رصد می‌کند.

* محاکم این افراد را احضار می‌کنند و در چارچوب قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
0
0
تاریخ : ۲۷ - فروردین - ۱۴۰۲
۰۸:۱۷ – ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
در کشورمان باید دادگاه ویژه تشکیل شود مسئولین، مدیران و نمایندگان مجلس را به خاطر کم کاری و بی توجهی به مشکلات کامندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور محاکمه شوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
0
0
تاریخ : ۲۷ – فروردین – ۱۴۰۲
۰۸:۱۷ – ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
در کشورمان باید دادگاه ویژه تشکیل شود مسئولین، مدیران و نمایندگان مجلس را به خاطر کم کاری و بی توجهی به مشکلات کامندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور محاکمه شوند
دیوان عدالت اداری متاسفانه به بهانه های مختلف شکایت و اعتراض کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم رد می کند و بررسی و رسیدگی نمی کند چرا؟
قانون برای شکایت کردن وجود دارد، اما اجرا نمی‌شود.
قانون برای اعتراض کردن وجود دارد، اما اجرا نمی‌شود.
دولت‌ها در سیاست داخلی انقلابی عمل نکرده‌اند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: