کد خبر: ۹۴۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
تعداد بازدید: ۹۶
شهردار تهران گفت: در سال جاری در حوزه های زیرساخت فعالیت‌‌های زیادی خواهیم داشت که از جمله آن، افتتاح بزرگراه شهید بروجردی و آزاد راه شهید شوشتری خواهد بود.

زاکانی: بزرگراه شهید بروجردی و آزادراه شهید شوشتری امسال افتتاح می‌شودبه گزارش خبرداغ ، علیرضا زاکانی شهردار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی در رابطه با فعالیت‌ها و برنامه‌های شهرداری تهران در سال 1402 گفت: ابتدا ما بحث افزایش تعداد اتوبوس‌ها و بحث نوسازی و بازسازی اتوبوس‌ها را دستور کار داریم.

وی افزود: موضوع افزایش تعداد ون، تاکسی ها و موتورهای برقی هم از دیگر اقداماتی است که در سال جدید در دستور کار خواهیم داشت.

زاکانی یادآور شد: در سال جاری در حوزه های زیرساخت فعالیت‌‌های زیادی خواهیم داشت که از جمله آن، افتتاح بزرگراه شهید بروجردی و آزاد راه شهید شوشتری خواهد بود و بخش عمده این زیرساخت‌ها هم در سال جاری خواهد بود.

وی تاکید کرد: علمیات بخش غربی بزرگراه یادگار امام هم امسال ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: