کد خبر: ۹۴۸۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱
تعداد بازدید: ۲۲۸
روند بردهای استقلال، در اراک هم قطع نشد تا تیم ریکاردو ساپینتو، آمار بسیار قابل توجهی در نیم‌فصل دوم ثبت کرده باشد.

چهره وحشتناک استقلالِ ساپینتو در نیم‌ فصل دومبه گزارش خبرداغ به نقل از فوتبالی: روند بردهای استقلال، در اراک هم قطع نشد تا تیم ریکاردو ساپینتو، آمار بسیار قابل توجهی در نیم‌فصل دوم ثبت کرده باشد.

استقلال در نیم فصل اول با سرمربی پرتغالی‌اش فراز و فرودهای زیادی داشت. تا جایی که دو باخت متوالی در هفته های پانزدهم وشانزدهم باعث شد تا 8 امتیاز از رقیب سنتی خود عقب بیفتد. با این ساپینتو پا پس نکشید و به نسبت شناختی که از بازیکنانش پیدا کرده بود توانست ورق را به سود آبی‌ها برگرداند.

 

استقلال که با برد ارزشمند شب گذشته‌اش مقابل آلومینیوم در اراک و شکست سپاهان در تبریز حالا با صدرنشین هم امتیاز شده و صرفا به لطف تفاضل گل در رده دوم قرار گرفته، بهترین نتایج 10 هفته اخیر لیگ را به نام خود ثبت کرده است.

آنها نیم‌فصل دوم را مانند نیم‌فصل اول با باخت آغاز کردند اما در ادامه توانستند با یک مساوی و 8 برد و کسب 25 امتیاز در صدر جدول دور برگشت مسابقات قرار گیرند.

استقلال قبل و بعد از تساوی با نساجی در هفته بیست و یکم، چهار برد متوالی کسب کرده که در مجموع با 8 پیروزی، بیشترین برد نیم‌فصل دوم در بین تمام تیم‌ها محسوب می‌شود. خط حمله استقلال هم با به ثمر رساندن 21 گل زهردارترین خط حمله لیگ بوده و خط دفاع این تیم هم با دریافت فقط 7 گل، دومین خط دفاعی برتر 10 هفته اخیر محسوب می‌شود.

ناگفته نماند که این آمار نشان می‌دهد استقلالِ ساپینتو در 10 هفته ابتدایی نیم‌فصل دوم نسبت به مدت مشابه شش فصل اخیر، بهترین عملکرد را داشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: