کد خبر: ۹۴۸۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷
تعداد بازدید: ۱۴۱
صدیقی خطیب نماز جمعه تهران بیان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر؛ شاخص های حجاب را مدون کرده است و این شاخص ها به ریاست جمهوری و قوه قضائیه ارائه شده است که پس از بررسی های نهایی به ادارات ابلاغ می شود. در مراحل اجرا هم مجموعه عفت ها یعنی عفت لباس، چشم و برخورد در آن گنجانده شده است.

بصدیقی: شاخص‌های حجاب به ریاست جمهوری و قوه قضاییه ارائه شده / عفت لباس، چشم و برخورد در آن گنجانده شده / حجاب مطالبه همه مردم ایران است و کشف حجاب یک ویروس بیگانهه گزارش خبرداغ به نقل از شبستان: حجت الاسلام صدیقی از ارایه شاخص های حجاب به ریاست جمهوری و قوه قضائیه خبر داد و گفت: مجموعه عفت ها در آن گنجانده شده است، قابلیت اجرایی دارد و هیچ مشکلی وجود ندارد.

حجت‌الاسلام کاظم صدیقی، خطیب نماز جمعه در حاشیه بازدید از سی امین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در پاسخ به سوالی در خصوص وظایف سازمان و نهادهای دینی و فرهنگی در قبال مطالبه و دغدغه مقام معظم رهبری در حوزه حجاب گفت: "حجاب" مطالبه همه مردم ایران است و در تمامی مجالس و مجامع این مطالبه از سوی اقشار مختلف مردم به ما و سایر مسئولان اعلام می شود.

وی با بیان اینکه مردم کشف حجاب را یک ویروس بیگانه و تعرض به هویت ملی و مذهبی خود می دانند و از این مساله ناراحت هستند، ادامه داد: مقام معظم رهبری برای چندمین بار به وضوح اعلام کردند که رعایت حجاب الزامی است و هم الزام شرعی و هم الزام سیاسی دارد چون قانون کشور محسوب می شود در همین راستا مسئولان جلسات مختلفی تشکیل دادند و خود حضرت آقا هم فرمودند همین افرادی که در خیابان ها کشف حجاب می کنند، اگر بدانند که پشت این مساله دشمنانشان قرار دارد این کار را نمی کنند.

 

 

خطیب نماز جمعه تهران بیان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر؛ شاخص های حجاب را مدون کرده است و این شاخص ها به ریاست جمهوری و قوه قضائیه ارائه شده است که پس از بررسی های نهایی به ادارات ابلاغ می شود. در مراحل اجرا هم مجموعه عفت ها یعنی عفت لباس، چشم و برخورد در آن گنجانده شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اعتراض
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
0
0
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
وقتی که قاضی خودش در کشور قانون و عدالت را رعایت نمی کند دیگر از بی حجاب ها چه انتظار داریم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
0
0
مشکل اصلی بی‌حجابی‌ها نیست و تاکنون هم نبوده است مشکل اصلی بی توجهی دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس به مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم، کشور، هم افزایش هر روز قیمت کالا، اجناس، گوشت، مرغ، میوه، خودرو وغیر بوده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
0
0
در کشورمان به اصطلاح اسلامی ثابت شده که متاسفانه قانون و عدالت وجود ندارد چرا؟
در کشورمان به اصطلاح اسلامی ثابت شده که متاسفانه حرام و حلال وجود ندارد چرا؟
ارزش سهام عدالت 10 میلیون تومان است سالانه سود سهام عدالت را مبلغ بیش از 1 میلیون تومان واریز می کند ولی متاسفانه ارزش سهام اخابر کارکنان شرکت مخابرات ایران بیش از 300 الی 400 میلیون تومان بوده است سود سهام اخابر را در تاریخ 4 بهمن ماه سال 1401 را به مبلغ 500 الی 600 هزار تومان واریز کردند چرا؟
اعتراض جمعی از کارکنان رسمی و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
0
0
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
قاچاق لباس بد حجاب ها چگونه و چطور وارد ایران می شود؟ با هماهنگی مسئولین و در سایه سکوت بی شرمانه نمایندگان مجلس درخانه ملت!
قاچاق لباس بد حجاب ها چگونه و چطور وارد ایران می شود؟ با پرداخت و دریافت رشوه!

۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
اگر دولتمردان، مسئولین، مدیران و نمایندگان مجلس خودشان قانون و عدالت را رعایت کنند مشکل بی حجاب هم حل می شود
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: