کد خبر: ۹۴۸۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۵
تعداد بازدید: ۱۳۲
«حجاب» یک ضرورت دینی و یک الزام قانونی در کشور است. ناگفته پیداست که در برابر هنجارشکنان نباید تساهل کرد. گروهی که نسخه می‌پیچند جمهوری اسلامی از موضوع حجاب عبور کند یا گروهی که با رفتارهای ناشایسته و بی‌قاعده، - خواسته یا ناخواسته- آب به آسیاب دشمن می‌ریزند،هر دو فهم دقیق و عمیقی از حجاب و مردم مؤمن ایران ندارند.

حجاب یک ضروریت دینی و الزام قانونی است؛ نباید در برابر هنجارشکنان تساهل کرد / گروهی که نسخه می‌پیچند جمهوری اسلامی از موضوع حجاب عبور کند، فهم عمیقی از حجاب ندارندبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه ایران، «حجاب» یک ضرورت دینی و یک الزام قانونی در کشور است. ناگفته پیداست که در برابر هنجارشکنان نباید تساهل کرد.

«حجاب» یک ضرورت دینی و یک الزام قانونی در کشور است اما وقتی دشمن در پشت پرده حجاب قرار می‌گیرد باید چند نکته را با هم در نظر داشت تا «هجمه به حجاب» یا «هجمه با حربه حجاب» را دقیق دید و برای آن برنامه به قاعده داشت. اساس کار در حوزه حجاب، کار فرهنگی و روشنگری است. نهادها و دستگاه‌های فرهنگی باید بر اساس مقتضیات زمان و در برابر جنگ نرم دشمنان، هنر و جذابیت‌های هنری را به‌کار بگیرند و در جنگ سبک زندگی‌ها بتوانند حکمت حجاب را به تصویر بکشند. ناگفته پیداست که در برابر هنجارشکنان نباید تساهل کرد.

گروهی که نسخه می‌پیچند جمهوری اسلامی از موضوع حجاب عبور کند یا گروهی که با رفتارهای ناشایسته و بی‌قاعده، - خواسته یا ناخواسته- آب به آسیاب دشمن می‌ریزند،هر دو فهم دقیق و عمیقی از حجاب و مردم مؤمن ایران ندارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: