کد خبر: ۹۴۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
تعداد بازدید: ۱۶۹
رئیس سازمان محیط زیست گفت: به محض رخ دادن آخرین حادثه برای یوزپلنگ آسیایی، اقدامات لازم برای فنس کشی این جاده به طول 34 تا 36 کیلومتر شروع شده است.

سلاجقه: اطراف جاده «میامی» برای حفاظت از یوزپلنگ آسیایی فنس‌کشی می‌شودبه گزارش خبرداغ ، علی سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست در گفت و گو با  فارس، در مورد وضعیت جاده میامی که در آن یوزپلنگ آسیایی تلف شد، گفت: طبق قانون و موافقتنامه هایی که با وزارت راه و شهرسازی داشتیم به محض اتفاق افتادن آخرین حادثه برای یوزپلنگ آسیایی، اقدامات لازم برای فنس کشی این جاده به طول 34 تا 36 کیلومتر شروع شده است.

وی افزود: طبق آخرین مکاتبه ای که با وزیر راه و شهرسازی داشتیم، در مورد اصلاحات زیر گذر و روگذرها (معابر عبور حیات وحش) به توافقاتی دست پیدا کردیم که انشاالله اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش فارس، یک قلاده یوزپلنگ آسیایی 6 فروردین سال جاری بر اثر تصادف با یک دستگاه خودرو در جاده میامی _ سبزوار، محدوده استان سمنان تلف شد، همچنین پیش از این هفت قلاده یوزپلنگ در محور میاندشت _ عباس آباد در سال‌های ١٣٨٩ تا ١٣٩٧ در شهرستان میامی تلف شده اند.

پایان پیام/  

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: