کد خبر: ۹۴۸۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
تعداد بازدید: ۱۲۸
یک نوع ماهواره تجاری در ۳۱ مارس برای فروش در یک پلتفرم تجارت الکترونیکی چینی منتشر شد تا هزینه ساخت و تولید ماهواره کاهش یابد.
فروش آنلاین ماهواره برای اولین بار در جهان !به گزارش خبرداغ به نقل از فارس: یک نوع ماهواره تجاری در ۳۱ مارس برای فروش در یک پلتفرم تجارت الکترونیکی چینی منتشر شد تا هزینه ساخت و تولید ماهواره کاهش یابد.

عرضه آنلاین ماهواره یک نوآوری در زمینه ساخت و بازاریابی انواع ماهواره است. ۱U Cubic Star، یک میکروماهواره ارزان قیمت مطابق با استانداردهای عمومی بین المللی است که در یک پلت فرم تجارت الکترونیکی به قیمت ۲ میلیون یوان (حدود ۲۹۰۰۰۰ دلار) فروخته شد.

این ماهواره می تواند نظارت بر اقیانوس ها، محیط جوی، کشتی ها، هواپیماهای هوانوردی و غیره را تحقق بخشد. ماهواره مذکور به طور گسترده در دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی علمی برای انجام تحقیقات و آموزش علوم فضایی استفاده می شود.

شن فانگجون، سخنگوی پلتفرم تجارت الکترونیک مذکور گفت: «خریدار سفارش داده و سپرده لازم را پرداخت کرده است. هر دو طرف شرایط مدنظرشان را تایید کرده اند و وارد مرحله اساسی اصلی اجرای قرارداد شده اند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: