کد خبر: ۹۴۸۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
تعداد بازدید: ۲۱۲
یک عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که بعد از دیدار اخیر شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی با رئیس دولت امارات قرار شد که به زودی رئیس دولت امارات با رئیس جمهور ایران دیدار کند.

به زودی رئیس دولت امارات با رئیس‌جمهور ایران دیدار می‌کندبه گزارش خبرداغ به نقل از اییسنا ، یعقوب رضا زاده اظهار کرد: روابط بین وزرای خارجه ایران و امارات آغاز شده که این به دنبال دیدار اخیر دبیر شورای عالی امنیت ملی با رئیس دولت امارات صورت می‌گیرد دیداری که خوب ارزیابی شد. فکر می‌کنم که بعد از سفر آقای شمخانی به امارات شاهد توسعه روابط سیاسی بین ایران و امارات باشیم.

وی افزود: قرار است رئیس جمهور بنا به دعوت پادشاه عربستان سفری به این کشور داشته باشد که قطعا این سفر به سایر کشورها هم سرایت می‌کند. بعد از دیدار آقای شمخانی با رئیس دولت امارات روابط سیاسی و دیدار بین روسای جمهور و وزرای خارجه را در آینده شاهد خواهیم بود. در همین راستا قرار است به زودی محمد بن زاید رئیس دولت امارات با رئیس جمهور ایران دیدار کند که این دیدار در ایران یا در امارات صورت می‌گیرد.

احتمالا به زودی پادشاه عمان سفری به ایران خواهد داشت

این عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره سفر پادشاه عمان به ایران گفت: معمولا پادشاه عمان نقش بسیار مثبتی در روابط صلح و آشتی و میانجیگری بین کشورها داشته است. پیش بینی می‌کنم برای اینکه روابط بین ایران و عربستان و ایران و امارات بهتر شود و سفرهایی بین روسای دولت کشور صورت گیرد این احتمال وجود دارد که در روزها و ماه‌های آتی پادشاه عمان برای تسهیل در این قضیه سفری به ایران داشته باشد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: