کد خبر: ۹۴۸۵۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸
تعداد بازدید: ۱۴۳
وزارت کشور جمهوری آذربایجان می‌گوید چهار نفر به اتهام مشارکت در سوءقصد به یک نماینده مجلس این کشور دستگیر شده‌اند. خبرگزاری رویترز می‌گوید سخنگوی این وزارتخانه از بیان جزئیات بیشتر درباره هویت بازداشت خودداری کرده است.

بازداشت چهار نفر در جمهوری آذربایجان به اتهام مشارکت در سوءقصد به نماینده پارلمانبه گزارش خبرداغ به نقل از بی بی سی: وزارت کشور جمهوری آذربایجان می گوید چهار نفر به ظن مشارکت در سوءقصد به یک نماینده مجلس این کشور دستگیر شده‌اند.

خبرگزاری رویترز می‌گوید سخنگوی این وزارتخانه از بیان جزئیات بیشتر درباره هویت بازداشت خودداری کرده است.

سازمان های اطلاعاتی-امنیتی جمهوری آذربایجان، یک روز بعد از افتتاح سفارت این کشور در اسرائیل اعلام کرده بودند که تحقیقاتی را درباره «حمله تروریستی» به فاضل مصطفی، نماینده مجلس ملی این کشور، که دیدگاه‌هایی علیه حکومت ایران دارد آغاز کرده‌اند.

روابط ایران و جمهوری آذربایجان پس درگیری‌های قره‌باغ، میان باکو و ایروان تا حد زیادی تیر‌ه‌و‌تار شده بود اما پس از حمله به سفارت این کشور در تهران به طور مداوم بحرانی بوده و تیره مانده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: