کد خبر: ۹۴۸۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱
تعداد بازدید: ۱۳۳
یک مقام آگاه اعلام کرد: هیچ فرد ایرانی در بمب گذاری تروریستی شب گذشته (یک شنبه) دمشق آسیب ندیده و خودروی منفجر شده اساسا متعلق به ایرانی ها نبوده است.

هیچ فرد ایرانی در بمب گذاری شب گذشته دمشق آسیب ندیده استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا، یک مقام آگاه اعلام کرد: هیچ فرد ایرانی در بمب گذاری تروریستی شب گذشته (یک شنبه) دمشق آسیب ندیده و خودروی منفجر شده اساسا متعلق به ایرانی ها نبوده است.

این خبرگزاری نوشت: شامگاه یک شنبه با شنیده شدن صدای انفجار در شهر دمشق، برخی رسانه ها به اشتباه اعلام کردند که فرودگاه نظامی المزه مورد هدف بمب افکن های رژیم صهیونیستی قرار گرفته که پس از دقایقی این ادعا رد شد، اما دقایقی بعد معلوم شد که صدای انفجار مربوط به یک خودروی بمب گذاری شده در منطقه فیلات المزه بوده است.

به دنبال انفجار این خودرو، منابع رژیم صهیونیستی به دروغ مدعی شدند که این خودرو حامل مستشاران نظامی ایران در سوریه بوده که هدف بمب گذاری و انفجار قرار گرفته است.

اما با گذشت ساعاتی معلوم شد که این خودرو متعلق به یک فرد سوری بوده و در کنار خیابانی در نزدیکی المزه پارک شده بود و کسی داخل آن حضور نداشته است.

منابع سوری هم اعلام کردند که کسی در اثر انفجار این خودرو آسیب ندیده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: