کد خبر: ۹۴۸۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
تعداد بازدید: ۲۴۴
نایب رئیس فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد که در ۴۴ سال گذشته صدای مردم و خواسته‌ آنها از صندوق های رای بیرون آمده و قدرت سیاسی و اجرایی همواره به انتخاب و رای مردم وابسته و در گردش بوده ‌است.

راز ماندگاری یکبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، محسن پیرهادی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در یادداشتی به مناسبت فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد که برگزاری انتخابات آزاد و سپردن عنان سیاست به دستان مردم در تمام ادوار گذشته بزرگترین ضامن رضایتمندی مردم از نظام جمهوری اسلامی بوده است.

متن کامل این یادداشت به شرح زیر است:

«آری مردم ایران به استقرار جمهوری اسلامی ۴۴ساله شد.

فهرست دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی از حفظ استقلال سیاسی، ارتقای امنیت، گسترش عدالت و خودکفایی دفاعی گرفته تا رشد آمار و شاخص‌ها در حوزه مشارکت سیاسی، ارتقاء سطح زندگی، سلامت، کشاورزی، سازندگی و... کم نیستند اما آنچه که در تمام ۴ دهه گذشته موجب بالندگی و سرافرازی و موفقیت ایران شده، حضور و حمایت همه جانبه اکثریت مردم از نظام سیاسی منتخب شان یعنی" جمهوری اسلامی ایران "بوده است.

دستاوردی که مرهون رهبری‌های مدبرانه ی امام خمینی(ره) و رهنموردهای پدرانه و تدابیر مقام معظم رهبری است.

دستاوردی عظیم و کم نظیر در دنیا، آنچه بر این ویژگی غرورآفرین می افزاید و دوچندان به رخش می‌کشد، مانورهای پی درپی و همه‌جانبه دشمنان کشور برای ایجاد انشقاق و شکاف بین مردم است. دریغ از اینکه ملت ایران هوشیارتر و آگاه تر از آنند که اختلاف سلیقه‌های داخلی را به مستمسکی برای ضربه زدن علیه استقلال، جمهوریت و آزادی کشورشان بدل کنند.

برگزاری انتخابات آزاد و سپردن عنان سیاست به دستان مردم در تمام ادوار گذشته بزرگترین ضامن رضایتمندی مردم از نظام جمهوری اسلامی بوده، ضامنی که منجر به چرخش قدرت در میان جناح‌ها و گروه‌های سیاسی معتقد به نظام شده است.

در ۴۴ سال گذشته صدای مردم و خواسته‌ آنها از صندوق های رای بیرون آمده و قدرت سیاسی و اجرایی همواره به انتخاب و رای مردم وابسته و در گردش بوده ‌است، متقابلا مردم هم حافظ و متعهد به انتخابشان بوده اند.

تعهد مردم به انتخاب‌شان برگه برنده ای است که در هجمهء حوادث، کارشکنی‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی به مدد نظام جمهوری اسلامی ایران آمده و موجب بالندگی بیش از پیش آن شده است.

در نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم پرچم‌دار آزادی و استقلال کشورند و تا مردم پرچم دارند این پرچم بالاست.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: