کد خبر: ۹۴۸۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴
تعداد بازدید: ۳۱۰
حسین وحیدپور استاد حوزه و کارشناس صدا و سیما گفت: متاسفانه فیلم های مستهجن در داخل کشور تولید می شود.

جریان تولید فیلم‌ مستهجن در شبکه‌های خانگی چه بود؟به گزارش خبرداغ به نقل از دیده‌بان: حسین وحیدپور استاد حوزه و کارشناس صدا و سیما گفت: متاسفانه فیلم های مستهجن در داخل کشور تولید می شود.

 

حسین وحیدپور استاد حوزه و کارشناس صدا و سیما گفت: دشمنان و برنامه سازان خارجی و برخی کشورهای مسلمان که به تجربه دیده ایم مانند عراق، لبنان و .. فیلم های مستهجن را تهیه و برای انحراف جوانان به داخل ایران می فرستند. متاسفانه فیلم های مستهجن در داخل هم تولید می شود، گاهی شنیده می شود در شبکه های نمایش خانگی فیلم های مستهجن تولید و به فروش می رسد.

 

حسین وحید پور در ادامه اظهارات خود که ارگان رسانه ای حوزه های علمیه آن را منتشر کرده درباره حکم مشاهده فیلم های مستهجن گفت: اگر شخصی این فیلم ها را بخرد، بازنشر، بازپخش یا دانلود کند، دچار گناه کبیره شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: