کد خبر: ۹۴۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸
تعداد بازدید: ۱۶۱
فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۷۷ کیلو گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۹۵ سوداگر مرگ دراجرای طرح مبارزه با مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

دستگیری ۹۵ سوداگر مرگ در لرستانبه گزارش خبرداغ ، یحیی الهی نهم فروردین ماه اظهار کرد: در راستای مبارزه قاطع و بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، طرح شناسایی و دستگیری خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر در لرستان اجرا شد.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و همکاری خوب مردم، مأموران انتظامی در سطح استان موفق به شناسایی ۹۵ سوداگر مرگ شامل ۸۶ خرده فروش و ۹ قاچاقچی شده که پس از هماهنگی‌های قضایی بعمل آمده طی عملیات‌های متعدد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: از این افراد در مجموع ۴۷۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر اعم از صنعتی و سنتی کشف شد.

الهی با بیان اینکه اجرای این گونه طرح‌ها با قوت ادامه دارد خاطر نشان کرد: پلیس با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر به شدت برخورد می‌کند.

ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: