کد خبر: ۹۴۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲
تعداد بازدید: ۱۴۴
تعدادی از هندو‌های افراطی به امام جماعت مسجد یکی از روستا‌های جنوب هند حمله و پس از اینکه او را بیهوش کردند اقدام به بریدن ریش‌هایش کردند.

به گزارش خبرداغ به نقل از فرارو: تعدادی از هندو‌های افراطی به امام جماعت مسجد یکی از روستا‌های جنوب هند حمله و پس از اینکه او را بیهوش کردند اقدام به بریدن ریش‌هایش کردند.

 شبکه تلویزیونی خبری ایندیا تودی با اعلام این خبر افزود افراد ناشناس به مولانا ذاکر سید خواجه امام جماعت مسجد در روستای انوا در ایالت مهاراشترا حمله کردند

این افراد که با پارچه‌هایی صورت خود را پوشانده بودند وارد مسجد شدند و امام جماعت مسجد را که مشغول خواندن قرآن بود مجبور کردند شعار "جای شری رام " (زنده باد خدای رام) سر دهد.

 

وقتی که امام جماعت از انجام این خواسته خودداری کرد، سه نفر او را به بیرون از مسجد بردند و کتک زدند.

طبق گفته امام جماعت مسجد، حمله کنندگان با استفاده از پارچه آغشته به ماده بیهوش کننده او را بیهوش کردند. وقتی به هوش آمد متوجه شد که محاسنش را بریده‌اند.

هنگامیکه مردم محلی برای نماز آمدند او را در وضع بیهوشی در خارج از مسجد دیدند و به سرعت او را به بیمارستان منتقل کردند. پس از اطلاع، پلیس وارد روستا شد و تحقیقات در این باره آغاز شد.

تندروها ریش‌های یک امام جماعت را بریدند!

تندروها ریش‌های یک امام جماعت را بریدند!

تندروها ریش‌های یک امام جماعت را بریدند!

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: