کد خبر: ۹۴۸۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰
تعداد بازدید: ۹۸
رئال مادرید در حال برنامه‌ریزی یک پیشنهاد تابستانی بزرگ برای جذب گابریل ژسوس، ستاره آرسنال است.

مهاجم برزیلی آرسنال در رادار رئال‌مادریدبه گزارش خبرداغ ، رئال مادرید در حال برنامه‌ریزی یک پیشنهاد تابستانی بزرگ برای جذب گابریل ژسوس، ستاره آرسنال است. فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه لوس بلانکوس، طرفدار سرسخت این بازیکن برزیلی است.

به گزارش Sportbible، ژسوس در ۱۴ بازی لیگ برتر پنج گل به ثمر رساند و ۴ پاس گل داد و سپس در جام جهانی در دسامبر از زانو آسیب دید و نقش مهمی در فرم عالی آرسنال در اوایل فصل داشت که جایگاه خود را در بالای جدول حفظ کرد.

حالا گابریل پس از مصدومیت، به دنبال کمک به توپچی‌ها برای کسب عنوان قهرمانی لیگ پس از سال ۲۰۰۴ خواهد بود و هواداران امیدی به ماندن او پس از تابستان ندارند.

این گزارش حاکی از آن است که فلورنتینو پرز از دیرباز به این بازیکن برزیلی علاقه داشته و به دلیل توانایی‌هایش برای بازی در پست مهاجم و وینگر می‌تواند به دنبال جذب او باشد.

ایرنا
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: