کد خبر: ۹۴۸۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱
تعداد بازدید: ۱۵۸
دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی، گفت: ایام نوروز در بازدید از مناطق گردشگر پذیر کشور از جمله "قشم، انزلی، چابهار و کیش" این مناطق از نظر کمی و کیفیت در پذیرش مسافران نوروزی موفق عمل کردند.

بقدردانی مشاور رئیس جمهور از ارائه خدمات با کیفیت به مهمانان نوروزی در کیشه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقبه آزاد کیش، حجت اله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور در دیدار نوروزی و بررسی ارائه گزارش ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی که شامگاه دوشنبه هفتم فروردین با حضور سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش و روسای کمیته های ستاد نوروزی در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد، گفت: جای تقدیر و تشکر دارد که امسال کمیت و کیفیت پذیرش مسافران نوروزی در مناطق آزاد نسبت به سال گذشته به نحو محسوسی قابل مشاهده است.

عبدالملکی با بیان این که در بازدیدها و گفتگوهایی که در سطح جزیره کیش داشتیم با یک مدیریت علمی در حوزه گردشگری گام های موثری برداشته شده است و نتایج آن نیز قابل ملموس می باشد.

وی با اشاره به مسائلی که در گذشته از جمله بحث ترافیک و جا به جایی خودورهای سواری که از مسیر دریا به مقصد کیش سفر می کردند وجود داشت، افزود: با استفاده از فن آوری های نوین و برنامه ریزی های خوبی که انجام شده تسهیل و تسریع در ارائه خدمات نوروزی در این حوزه ها قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر ارائه گزارش های دبیر و روسای کمیته های ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی، بیان داشت: این مهم بیانگر نظارت های فراگیر و اقدامات موثری در راستای ارائه خدمات شایسته به گردشگران نوروزی است.

مشاور رئیس جمهور در سفر یک روزه خود به جزیره کیش ضمن گفتگو با برخی از ساکنان و گردشگران کیش از زیرساخت های سفرهای نوروزی و نحوه ارائه خدمات بخش های مختلف در حوزه های بندری و فرودگاهی نیز بازدید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: