کد خبر: ۹۴۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
تعداد بازدید: ۱۲۴
سرمربی تیم‌ملی وزنه‌برداری گفت: کیانوش رستمی و سهراب مرادی با تاخیر در اردو حاضر خواهند شد.

رستمی و مرادی با تاخیر می‌آیندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین، با شروع نخستین اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان در محل آکادمی ملی المپیک، نواب نصیرشلال سرمربی تیم اظهارداشت: هدف نخست ما آماده سازی تیم برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیاست که به دلیل تاثیر آن در کسب امتیازات سهمیه المپیک، قطعا سطح مسابقات با چند دوره قبل متفاوت خواهد بود.

نصیرشلال با بیان این که تمام نفرات در این اردو حضور یافته و تا اعزام به مسابقات آسیایی در جینجو کره جنوبی، در اردو خواهند بود، افزود: این تیم، تیمی است که دو سه ماه اردو نداشته و وضعیت ورزشکاران مشخص نیست. باید در مدت زمان اندک با یک تمرین منظم تیم را به هماهنگی لازم برسانیم.

به گفته وی تیم ملی بزرگسالان با ترکیب کامل در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت خواهد کرد و قرار نیست به وزن کشی بسنده کنیم بنابراین تمام وزنه برداران باید روی سکو بروند.

قهرمان دسته 105 کیلوگرم بازی های المپیک لندن همچنین گفت: در بلند مدت هم باید به افراد بیشتری این شانس را بدهیم که در اردو باشند و تمرین کنند. بنابراین نفرات جدیدی هم در حین اردو یا بعد از آسیایی به تیم ملی اضافه می کنیم تا با توجه به نزدیکی بازی های آسیایی و بزرگسالان جهان دو تیم آماده داشته باشیم.

نصیرشلال در مورد حضور افراد در اردو نیز توضیح داد کیانوش رستمی با هماهنگی و موافقت کادر فنی، دیرتر به اردو ملحق خواهد شد.

وی در این خصوص گفت: کیانوش رستمی ورزشکار با تجربه‌ای است و تمرینات را منظم و درست انجام می‌دهد، اما در مورد حضور در آزمایشات دوپینگ و رکوردگیری، در کنار بقیه خواهد بود. این استثنا را برای سهراب مرادی هم به دلیل سن و تجربه و به عنوان یک ورزشکار عنوان دار جهانی و المپیک قائل هستیم چون معتقدیم شاید از لحاظ ذهنی، می‌توانند بهتر و راحت تر تمرین کنند. نهایتا تمامی وزنه‌برداران اگر در خاتمه اردو و رکوردگیری‌ها، جزو نفرات برتر باشند همراه تیم و در کنار تیم اعزام خواهند شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: