کد خبر: ۹۴۸۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
تعداد بازدید: ۱۱۶
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به صورت برخط به تماس تلفنی و سوالات ۱۲۰۰ نفر از امدادگران و نجاتگران پاسخ داد.

پاسخ گویی به ۱۲۰۰ سوال امدادگران و نجاتگران توسط معاون عملیات سازمان امداد و نجاتبه گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ مرتضی مرادی‌پور در ارتباط مجازی با امدادگران و نجات گران هلال‌احمر داشت به سوالات مختلفی پاسخ داد.

مرادی‌پور در این ارتباط برخط که با موضوع تشریح خدمات رفاهی ارائه شده به امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در سال ۱۴۰۱ و برنامه‌های پیش بینی شده برای سال ۱۴۰۲ برگزار شد به سوالاتی درباره آزمون استخدامی، آزمون ایثار ۱۴۰۲، جذب و به کارگیری نجاتگران پایه یک در ۱۴۰۲، تخصیص البسه به استان‌ها و نوع پوشش کلی البسه در پایگاه‌ها پاسخ داد.

مرادی‌پور در ادامه درباره افزایش حق‌الزحمه‌ها، معیشت و رفاهیات نیز توضیحاتی ارائه داد و تاکید کرد: جنسیت در هلال احمر معنایی ندارد و تمام شرایط حقوق و مزایا و ارتقاء شغلی بین خانم‌ها و آقایان برابر است.

گفتنی است این ارتباط برخط و تلفنی از طریق پایگاه مجازی امدادگران و نجاتگران برقرار شد.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: