کد خبر: ۹۴۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
تعداد بازدید: ۱۷۹
دادستانی قم اعلام کرد که در پی انتشار فیلمی مبنی بر ضرب و شتم و هتک حرمت یک بانوی محجبه توسط عده‌ای از خانم‌های بدپوشش در یکی از بوستان های قم، پرونده قضایی برای متهمان تشکیل و متهمان با دستور قضایی بازداشت شدند.
واکنش دادستانی قم به هتک حرمت یک بانوی محجبه/ همه متهمان بازداشت شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم : دادستانی قم اعلام کرد که در پی انتشار فیلمی مبنی بر ضرب و شتم و هتک حرمت یک بانوی محجبه توسط عده‌ای از خانم‌های بدپوشش در یکی از بوستان های قم، پرونده قضایی برای متهمان تشکیل و متهمان با دستور قضایی بازداشت شدند.

دادستانی قم اعلام کرد: در پی انتشار فیلمی مبنی بر ضرب و شتم و هتک حرمت یک بانوی محجبه توسط عده‌ای از خانم‌های بدپوشش در یکی از بوستان های قم، پرونده قضایی برای متهمان تشکیل و متهمان با دستور قضایی بازداشت شدند.

روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان قم اعلام کرد: ۱۹ اسفندماه سال گذشته تعدادی از خانم‌های بدپوشش با خانم محجبه‌ای که همراه دو دختر خود در بوستان حضور داشته درگیر شده و در پی آن، خانم محجبه و دو دختر همراه ایشان مورد اهانت و ضرب و شتم قرار می گیرند.

به محض وصول شکایت به دادستانی، اقدامات لازم جهت شناسایی و دستگیری متهمان انجام و تعدادی از متهمان پس از شناسایی با دستور قضایی بازداشت شدند، تحقیقات جهت شناسایی و مجازات تمامی متهمان تا حصول نتیجه قطعی ادامه خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: