کد خبر: ۹۴۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۱
تعداد بازدید: ۳۰۴
در گفتگوی تلفنی هماهنگ کننده عالی سیاست خارجی و امنیتی اتحادیه اروپا و وزیر امور خارجه ایران طرفین در خصوص گفتگوهای احیای برجام، وضعیت اوکراین و همکاری آژانس بین المللی انرژی اتمی و جمهوری اسلامی ایران رایزنی کردند.

امیرعبداللهیان در گفت‌و‌گو با بورل: غرب بجای تکرار اتهامات بی اساس علیه ایران، اوکراین را تشویق کند که مدارک‌ مستند ارائه دهد / روابط تهران و ‌آژانس در مسیر درست خود قرار دارددر گفتگوی تلفنی هماهنگ کننده عالی سیاست خارجی و امنیتی اتحادیه اروپا و وزیر امور خارجه ایران طرفین در خصوص گفتگوهای احیای برجام، وضعیت اوکراین و همکاری آژانس بین المللی انرژی اتمی و جمهوری اسلامی ایران رایزنی کردند.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در این گفتگوی تلفنی در خصوص اوکراین اظهار داشت: ما در مورد ریشه وضعیت کنونی اوکراین و مخالفت ایران با جنگ قبلا گفتگو کرده ایم.

وزیر امور خارجه ایران از آمادگی برای استمرار تلاش ها برای تحقق صلح در سفر آتی خود به مسکو خبر داد و افزود: غرب باید بجای تکرار اتهامات بی اساس علیه ایران، اوکراین را تشویق کند مدارک‌ مستند در نشست رسمی هیات های سیاسی و نظامی دو کشور ارائه دهد و گفتگوی رسمی را جایگزین اتهامات بی اساس و تکراری کند و مشاهده کند که ایران همواره در کنار صلح قرار داد و ‌نه جنگ.

امیرعبداللهیان در ادامه تاکید کرد، روابط تهران و ‌آژانس در مسیر درست خود قرار دارد.

جوزف بورل نیز در این گفتگو، تلاش خود بعنوان هماهنگ کننده در راستای جمع بندی مذاکرات وین و ابتکار عملی برای منتج به نتیجه شدن گفتگو ها را مورد تاکید قرار داد.

وی افزود: علیرغم وجود اظهاراتی در مورد پهپاد ایرانی در جنگ اوکراین، از تلاش ایران برای کمک به تحقق صلح در منطقه قدردانی می کنم.

بورل همکاری ایران و آژانس را گامی مثبت و روبه جلو خواند.

طرفین در این تماس آخرین وضعیت گفتگوهای احیای برجام را مورد توجه قرار دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
0
0
و این درحالی است که تروریست ها مورد حمایت آمریکا، غرب، ترکیه و مزدورانشان عامل اصلی حمله تروریستی در شاهچراغ شیراز هستند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
0
0
جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۶
بورل و گروسی هر دو عروسک های خیمه شب بازی آمریکا هستند

رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نماینده آمریکا و اسرائیل در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین است و هم برای آمریکا و اسرائیل جاسوسی می کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
0
0
مذاکره در این مدت 9 سال هیچگاه مبتنی بر اعتماد نبود
غرب هم مورد اعتماد ما نیست و تاکنون هم نبوده است.
اعتماد روحانی به آمریکا، اروپا، حمایت از این خیانتکاران و خیانتکاران بوده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
0
0
وزارت خارجه آمریکا: برجام مبتنی بر اعتماد نیست/ بازگشت به توافق هسته‌ای در دستور کار قرار ندارد/ پس آمریکا جنایتکار غلط می کند هر روز در توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، شورای حکام آژانس وغیره دخالت و مداخله می کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
0
0
آمریکا، انگلیس و اسرائیل طراح اصلی جنگ یمن هستند/ یمن در آینده،تولیدکننده سلاح خواهد بود
آمریکا، اسرائیل و انگلیس، مهندسان تجاوز به یمن هستند
و این در حالی است که عربستان سعودی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر به سرکردگی آمریکا جنایتکار هزاران بار ایران را در مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین و درمنطقه محکوم و متهم است کرده است
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
0
0
شرم آور و تاسف بار است که امیرعبداللهیان متاسفانه هنوز با بورل گفت‌و‌گو و همکاری می کند چرا؟

دوستان آمریکا جنایتکار از سال 2015 تاکنون به سرکردگی کاخ سفید از القاعده و داعش در یمن همه جانبه کمک و حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
در سوریه، آمریکا در کنار القاعده است
بر اساس اسنادی که در اختیار دارد حضور آمریکا در سوریه برای مبارزه با تروریستها نیست و واشنگتن در این منطقه با القاعده در ارتباط است.

باید تجاوزات، جنایات وحشیانه وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش را به دنیا معرفی کنیم

نیروهای آمریکا جنایتکار در غرب آسیا چه غلطی می کنند؟

از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار در کار است.
مردم ایران خطاب به آمریکا: حمایت از جنایتکاران و تروریست‌ها را متوقف کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
0
0
شرم آور و تاسف بار است که امیرعبداللهیان متاسفانه هنوز هم با بورل گفت‌و‌گو و همکاری می کند چرا؟

شرم آور و تاسف بار است که امیرعبداللهیان متاسفانه باز هم با بورل گفت‌و‌گو و همکاری می کند چرا؟
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
0
0
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.

آمریکا: برنامه‌های هسته‌ای ایران تهدیدی علیه صلح بین‌المللی است/ و این در حالی است که آمریکا و متحدانش از سال 1945 تاکنون و درسایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در سراسرمنطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

ازسال 1394 تاکنون برجام نشان داد که نباید با آمریکا و سه کشور اروپایی مذاکره کرد
مذاکره ایران با آمریکا، کشورهای اروپایی و... در باره صلح آمیز هسته ای از ابتدا غلط و اشتباه بوده است و
چون به خاطر که آمریکا و متحدانش از سال 1357 تاکنون با نظام جمهوری اسلامی دشمن درجه یک هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.

چطورمی توان به رژیم صهیونیستی که لااقل ۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد و اجازه داد مدعی جهان عاری از سلاح هسته ای و برنامه هسته ای ایران باشد؟ علاوه بر آنکه سلاحهای کشتار جمعی رژیم صهیونیستی باید تحت نظارت جامعه بینالمللی نابود شود و منطقه خاورمیانه اسلامی عاری از سلاحهای کشتار جمعی اداره شود کلیه قطعنامههای شورای امنیت علیه اسرائیل غاصب باید مو به مو اجرایی شود.

آمریکایی ها جنایتکار از شهریور ماه سال 1359 تاکنون به همراه کشورهای اروپایی و کشورهای عربی منطقه مسئول ایجاد ناامنی در منطقه هستند.
توسعه زرادخانه هسته‌ای اسرائیل جنایتکار، عامل اصلی تهدید امنیت و ثبات در منطقه است. زرادخانه‌های اسرائیل جنایتکار منبع اصلی تهدید برای امنیت و ثبات منطقه است. رژیم صهیونیستی به همراه آمریکا باید به عنوان جنایتکار جنگی مجازات شود.
ادامه توسعه زرادخانه‌های تسلیحاتی رژیم صهیونیستی از جمله تسلیحات هسته‌ای، تهدید اصلی برای امنیت و ثبات منطقه است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
0
0
امیرعبداللهیان و بورل و گروسی هر سه عروسک های خیمه شب بازی آمریکا هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۶
0
0
دوشنبه, 12/22/1401 - 23:31

جابه‌جایی تروریست‌های داعش در سوریه با بالگردهای آمریکایی
منابع محلی در شهر «الحسکه» در شمال شرق سوریه امروز (یکشنبه) گفتند که بالگردهای ارتش آمریکا تعدادی از عناصر داعش را از زندان «الصناعیه» به پایگاه نظامی این کشور در جنوب شهر منتقل کرده‌اند.
مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکار از سال 1945 تاکنون سرپوش بگذارد
مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکار و مزدورانشان از سال 1945 تاکنون سرپوش بگذارد.

دولتمردان آمریکایی در سال 2003 با دستور تحاوز و حمله غیر قانونی به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند و باید در دادگاه دیوان کفیری بین المللی محاکمه شوند.

زمان خروج نیرو‌های خارجی از خاک عراق فرارسیده است.
زمان خروج نیرو‌های خارجی از خاک سوریه فرارسیده است.
زمان خروج نیرو‌های خارجی از خاک یمن فرارسیده است.

دخالت و مداخله مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران، برای آمریکایی ها جنایتکار گران تمام خواهد شد.

آمریکا کشوری است که از سال 1982 تاکنون همراه با چند کشور دیگر از تروریسم در عراق ، منطقه خاورمیانه و جهان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی کمک، حمایت و پشتیبانی می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار توسط ایران و عراق باید محاکمه شود.

از شهریور ماه سال 1359 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر حامی اصلی همه گروه های تروریستی در عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.

دستگیرشدگان اعتراف کردند از طریق فضای مجازی از خارج کشور هدایت می‌شدند.
دستگیرشدگان اعتراف کردند از طریق فضای مجازی از خارج کشور هدایت می‌شدند.
ردپای رژیم صهیونیستی، سرویس‌های جاسوسی، منافقین و سلطنت‌طلبان این جریان، کاملا مشهود است.


گروهک تروریستی منافقین و دیگر عناصر ضدانقلاب 100 درصد فقط با حمایت واشنگتن جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.


تاریخ : ۲۱ - اسفند - ۱۴۰۱
۱۳:۴۸ – ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
دخالت و مداخله مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران، ۱۰۰ درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت امیرعبداللهیان بوده است.

۰۹:۰۱ – ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
امیرعبداللهیان در مورد دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران سکوت می کند و فقط به فکر مشکلات مردم ترکیه و سوریه و لبنان است.


تاریخ : ۲۱ - اسفند - ۱۴۰۱
واشنگتن جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از شهریور ماه سال ۱۳۵۹ تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از گروهک تروریستی منافقین و دیگر عناصر ضدانقلاب همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد شرم آور و تاسف بار است.

آمریکا کشوری است که از سال ۱۹۸۲ تاکنون همراه با چند کشور دیگر از تروریسم در عراق ، منطقه خاورمیانه و جهان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی کمک، حمایت و پشتیبانی می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار توسط ایران و عراق باید محاکمه شود

تاریخ : ۲۱ - اسفند - ۱۴۰۱
از شهریور ماه سال ۱۳۵۹ تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر حامی اصلی همه گروه های تروریستی در عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.

تاریخ : ۲۱ - اسفند - ۱۴۰۱
دخالت و مداخله مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا
دخالت و مداخله مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران، ۱۰۰ درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت امیرعبداللهیان بوده است.

جنایتکار در امور داخلی ایران، ۱۰۰ درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت امیرعبداللهیان بوده است.

تاریخ : ۲۱ - اسفند - ۱۴۰۱
مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکار از سال ۱۹۴۵ تاکنون سرپوش بگذارد
مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکار و مزدورانشان از سال ۱۹۴۵ تاکنون سرپوش بگذارد

تاریخ : ۲۱ - اسفند - ۱۴۰۱
دولتمردان آمریکایی در سال ۲۰۰۳ با دستور تحاوز و حمله غیر قانونی به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند و باید در دادگاه دیوان کفیری بین المللی محاکمه شوند.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار توسط ایران و عراق باید محاکمه شود

تاریخ : ۲۱ - اسفند - ۱۴۰۱
۱۲:۱۲ – ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
واشنگتن جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از گروهک تروریستی منافقین و دیگر عناصر ضدانقلاب همه جانبه حمایت می کند.

تاریخ : ۲۱ - اسفند - ۱۴۰۱
چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه سال ۱۴۰۰
اعتراف روحانی: امروز مسائل اصلی ما با آمریکایی ها در وین حل وفصل شده است/ سوال اینجاست پس چه شد؟ و این در حالی است که مسائل اصلی ایران با آمریکایی ها در مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه وغیره حل وفصل نشده است چرا؟


۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱

کشورهای ناقض حقوق ملت ها نمی توانند مدعی وضعیت حقوق بشر باشند
غرب نمی‌تواند مدعی حقوق بشر و حقوق زن باشد
آمریکا و اروپا در موضوع حقوق بشر و زنان، بدهکار جهان هستند.
مدعیان حقوق بشر در موضوع حقوق زنان بدهکار جهان هستند.
مدعیان حقوق بشر چشم‌ها را بر جنایات آل سعود در یمن بسته‌اند.
مدعیان حقوق بشر در برابر جنایات آل سعود خفه شده اند.
مدعیان حقوق بشر چشم خود را به روی جنایات آل سعود بسته اند.
مدعیان حقوق بشر چشم خود را بر جنایت تروریستی شاهچراغ بسته اند.
سکوت در برابر جنایات آل سعود به تکرار ذبح حقوق بشر منجر می‌شود.
مجامع بین المللی چشم خود را به روی جنایات در یمن بسته اند.
مدعیان حقوق بشر چشم خود را به‌روی جنایات آل‌سعود بسته‌‌اند/ سرنوشت صدام در انتظار آل‌سعود
مداخله جویی کشورهای ناقض حقوق زن در امور داخلی ایران طنزی تلخ است.
اروپایی‌ها که پرونده سیاهی در حقوق زنان دارند، حق دخالت در امور داخلی ایران را ندارند.

۱۴۰۱/۱۲/۲۵ - ۱۷:۵۳
ترکیه «شمال سوریه» را به مقر تروریستها تبدیل کرده است.
ترکیه «شمال عراق» را به مقر تروریستها تبدیل کرده است.
و این درحالی است که تروریست ها مورد حمایت جمهوری آذربایجان، ترکیه و مزدورانشان عامل اصلی حمله تروریستی در شاهچراغ شیراز هستند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: