کد خبر: ۹۴۷۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
تعداد بازدید: ۱۸۵
ویژه‌نامه نوروزی مجله «آگاهی‌نو» نوشت: معاون اول رییس جمهور در دولت یازدهم و دوازدهم گفت :وقتی ما در سال ۹۲ آمدیم ارز ترجیحی ۱۲۲۶ تومان بود و می‌گفتند دست نزدید. اگر دست بزنید مرغ از ۶ هزار تومان ۱۴ هزار تومان می‌شود. اما ما در همان ماه اول ارز ترجیحی را حذف کردیم پولی هم به کسی پرداخت نکردیم، قیمت مرغ هم تا پایان دوره اول همان حدود ۶ هزار تومان باقی ماند؛ قیمت بقیه محصولات هم همین‌طور.
جهانگیری: «ضربه کاری»، خروج ترامپ از برجام بود / چینی‌ها، بلافاصله، قراردادها را «متوقف» کردندبه گزارش خبرداغ، ویژه‌نامه نوروزی مجله «آگاهی‌نو» نوشت: معاون اول رییس جمهور در دولت یازدهم و دوازدهم گفت :وقتی ما در سال ۹۲ آمدیم ارز ترجیحی ۱۲۲۶ تومان بود و می‌گفتند دست نزدید. اگر دست بزنید مرغ از ۶ هزار تومان ۱۴ هزار تومان می‌شود. اما ما در همان ماه اول ارز ترجیحی را حذف کردیم پولی هم به کسی پرداخت نکردیم، قیمت مرغ هم تا پایان دوره اول همان حدود ۶ هزار تومان باقی ماند؛ قیمت بقیه محصولات هم همین‌طور.

در دولت اول روحانی، وقتی می‌گفتیم تورم ۴۰ درصدی را در دور اول تک‌رقمی می‌کنیم همه اقتصاددانان مسخره می‌کردند و می‌گفتند آخر شما چطور می‌توانید تورم ۴۰ درصدی را تک‌رقمی کنید. دو بار ما قیمت بنزین را در دوره اول افزایش دادیم. هم سال ۹۳ اضافه کردیم و هم سال ۹۴. گفتیم از عوایدش یک‌سری طرح اجرا می‌کنیم من جمله طرح تحول سلامت. هیچ اعتراضی نبود چون مردم همراه بودند. می‌دانستند این یک نیاز صادقانه است. قیمت بنزین را اضافه کردیم هیچ تورمی ایجاد نکرد.

 

حذف بدون حاشیه ارز ترجیحی

وقتی ما در سال ۹۲ آمدیم ارز ترجیحی ۱۲۲۶ تومان بود و می‌گفتند دست نزدید. اگر دست بزنید مرغ از ۶ هزار تومان ۱۴ هزار تومان می‌شود. اما ما در همان ماه اول ارز ترجیحی را حذف کردیم پولی هم به کسی پرداخت نکردیم، قیمت مرغ هم تا پایان دوره اول همان حدود ۶ هزار تومان باقی ماند؛ قیمت بقیه محصولات هم همین‌طور.
مهم‌ترین اتفاق در دوره اول، سرمایه اجتماعی بود که مردم پشت دولت آوردند. یعنی آن اعتمادی که مردم به دولت داشتند که این تیم قادر به حل مشکلات است، خودش به ما در حل مسائل کمک می‌کرد.

 

ضربات ترامپ

ضربه کاری را ترامپ زد. آن ضربه جوری بود که تمام دوستانمان از ما فاصله گرفتند، همین قرارداد برقی کردن راه‌آهن تهران-مشهد که چینی‌ها برای امضای آن اصرار می‌کردند، اولین قراردادی بود که آن‌ها بعد از خروج ترامپ از برجام متوقف کردند. بقیه طرح‌های دیگر همینطور متوقف شدند. توتال اعلام کرد نمی‌توانم ادامه دهم. چین شریک توتال بود و باید ادامه می‌داد اما چینی‌ها هم اعلام کردند ما هم نمی‌توانیم ادامه دهیم.

 

تغییر ناگزیر ریل از توسعه به حفظ سفره مردم

من از سال ۹۷ احساسم این شد که ما باید تغییر ریل بدهیم، ما دیگر نمی‌توانستیم شعار توسعه بدهیم. باید شعارمان این باشد که می‌خواهیم از زندگی مردم حفاظت کنیم، وضع موجود سفره مردم را حفاظت کنیم، یعنی کاری کنیم زندگی مردم بهم نریزد.

 

هدف ارز ۴۲۰۰ تومانی

هدف از ایجاد ارز ۴۲۰۰ تومانی، حمایت از سفره مردم در شرایط تحریم بود. بعد از حذف این ارز به رئیسی نوشتم که کوچک‌تر شدن سفره مردم دیگر برای آن‌ها قابل تحمل نخواهد بود.

 

تولید داخلی نیازمند بستر بین المللی

هیچ کس به اندازه من در بین مسئولان اول کشور از تولید داخلی دفاع نکرده ولی من هم می‌دانستم و می‌گفتم بالاخره همین تولید داخلی کشور حیاتش به این است که فضای بین‌المللی باز شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
0
سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
مذاکره در این مدت 9 سال هیچگاه بر مبنای اعتماد نبود
ساخت سلاح اتمی بهترین راه برای جلوگیری در برابر مقابله دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
0
آمریکا در سال 2018 از برجام خارج شده است/ پس مشکل اصلی برجام از سال 2018 تاکنون کوتاهی از سوی ایران بوده است برجام تاکنون باید لغو شد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
0
ما به هیچ وجه نباید به آمریکا و کشورهای اروپایی و مزدورانشان اعتماد کنیم.
مشکل برجام هم از سال 1394 تاکنون ثابت شده که دیگر از طریق مذاکرات وین وغیره حل نخواهد شد و حل نمی شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
0
چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه سال ۱۴۰۰
اعتراف روحانی: امروز مسائل اصلی ما با آمریکایی ها در وین حل وفصل شده است/ سوال اینجاست پس چه شد؟ و این در حالی است که مسائل اصلی ایران با آمریکایی ها در مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین، دوحه وغیره حل وفصل نشده است چرا؟



یکشنبه, 12/21/1401 - 18:12


۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۱

کشورهای ناقض حقوق ملت ها نمی توانند مدعی وضعیت حقوق بشر باشند
غرب نمی‌تواند مدعی حقوق بشر و حقوق زن باشد
آمریکا و اروپا در موضوع حقوق بشر و زنان، بدهکار جهان هستند.
مدعیان حقوق بشر در موضوع حقوق زنان بدهکار جهان هستند.
مدعیان حقوق بشر چشم‌ها را بر جنایات آل سعود در یمن بسته‌اند.
مدعیان حقوق بشر در برابر جنایات آل سعود خفه شده اند.
مدعیان حقوق بشر چشم خود را به روی جنایات آل سعود بسته اند.
مدعیان حقوق بشر چشم خود را بر جنایت تروریستی شاهچراغ بسته اند.
سکوت در برابر جنایات آل سعود به تکرار ذبح حقوق بشر منجر می‌شود.
مجامع بین المللی چشم خود را به روی جنایات در یمن بسته اند.
مدعیان حقوق بشر چشم خود را به‌روی جنایات آل‌سعود بسته‌‌اند/ سرنوشت صدام در انتظار آل‌سعود
مداخله جویی کشورهای ناقض حقوق زن در امور داخلی ایران طنزی تلخ است.
اروپایی‌ها که پرونده سیاهی در حقوق زنان دارند، حق دخالت در امور داخلی ایران را ندارند. ,


تکرار اشتباه آمریکا، پاسخ سخت تر ایران را بدنبال خواهد داشت
توافق هسته‌ای با ایران ارتباطی به تحریم های روسیه ندارد
آمریکا درحال تشدید اقداماتش در دریای عمان علیه منافع ایران است


کارشکنی آمریکا توافق را به تاخیر می‌اندازد
کارشکنی‌های پی در پی و مستمر آمریکا در مذاکرات باعث شده است توافق به تأخیر بیفتد و آنان متأثر از لابی صهیونیستی و عربی هستند.
با خروج آمریکا از برجام، آسیب جدی بر روند مذاکرات وارد شد و وقفه جدی در مذاکرات به وجود آمد. مجدداً و بعد از یک مدت طولانی دو طرف مذاکرات را آغاز کردند که هنوز هم ادامه دارد.
مریکا عامل اصلی به نتیجه نرسیدن مذاکرات است
آمریکا عامل اصلی به نتیجه نرسیدن مذاکرات است چرا که متأثر از لابی صهیونیستی و عربی است. اگر آمریکا متأثر از این لابی‌ها نباشد، می‌تواند در مذاکرات تصمیم خود را بگیرد.
در حال حاضر شاهدیم به محض اینکه مذاکرات به نتیجه‌ای می‌رسد و قرار است دو طرف اعلام کنند که به توافق رسیده‌اند، متأسفانه با یک کارشکنی باز هم مذاکرات به تعویق می‌افتد و بی‌نتیجه می‌ماند.
کارشکنی‌های پی در پی و مستمر آمریکا در مذاکرات باعث شده است توافق به تأخیر بیفتد. روند مذاکرات رو به جلو است و امیدواریم با نتایج مناسب و خروجی خوب همراه باشد.


حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غرب سوریه
حمله موشکی رژیم اسرائیل به مصیاف سوریه
چه زمانی دمشق پاسخ تجاوزهای رژیم صهیونیستی را می دهد؟
حضور آمریکا در سوریه و عراق هدیه‌ای برای داعش است



و این در حالی است که اروپا جنایتکار خودش یکی از حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
اروپا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 1357 تاکنون گروهک تروریستی ضد انقلاب همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
اروپا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 1360 تاکنون گروهک تروریستی منافقین همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.


متاسفانه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران هنوز هم از مذاکره 9 سال درس عبرت نگرفته است و باز هم به دبنال مذاکره، گفت وگو و همکاری با خیانتکاران و خیانتکاران است شرم آور و تاسف بار است.

متاسفانه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران هنوز هم از توافق هسته ای و برجام از سال 1394 تاکنون درس عبرت نگرفته است و باز هم به دبنال مذاکره، گفت وگو و همکاری با خیانتکاران و خیانتکاران است شرم آور و تاسف بار است.

متاسفانه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران هنوز هم نمی داند و توجه نمی کند که آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1332 تاکنون با ملت ایران دشمن هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.

متاسفانه حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران هنوز هم نمی داند و توجه نمی کند که آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1357 تاکنون با حکومت نظام جمهوری اسلامی ایران دشمن هستند و همچنان نیز ادامه می دهند.

دخالت و مداخله مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران، ۱۰۰ درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت امیرعبداللهیان بوده است.

۰۹:۰۱ – ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
امیرعبداللهیان در مورد دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران سکوت می کند و فقط به فکر مشکلات مردم ترکیه و سوریه و لبنان است.
واشنگتن جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از شهریور ماه سال ۱۳۵۹ تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از گروهک تروریستی منافقین و دیگر عناصر ضدانقلاب همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد شرم آور و تاسف بار است.

آمریکا کشوری است که از سال ۱۹۸۲ تاکنون همراه با چند کشور دیگر از تروریسم در عراق ، منطقه خاورمیانه و جهان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی کمک، حمایت و پشتیبانی می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار توسط ایران و عراق باید محاکمه شود

از شهریور ماه سال ۱۳۵۹ تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر حامی اصلی همه گروه های تروریستی در عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.


واشنگتن جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر بیش از 44 تا 45 سال است که از گروهک تروریستی منافقین و دیگر عناصر ضدانقلاب همه جانبه حمایت می کند.

آمریکا و انگلیس به اسم حمایت از جنبش آزادی زنان به دنبال براندازی در ایران بودند

مشکل اصلی ایران این است که متاسفانه برابر مقابله تحریم های آمریکا و کشورهای اروپایی هیچ گزینه ندارد و تاکنون هم نداشته است چرا؟

تحریم های آمریکا جنایتکار علیه ایران، روسیه، کره شمالی و دیگر کشورها 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی، سکوت، بی نظمی، بی مدیریتی، بی نظارتی و خیانت سازمان های بین المللی خیانتکار بوده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
0
در جنگ تحمیلی 8 سال بیش از 80 کشور جنایتکار و به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور حمایت نظامی و مالی کرده‌اند.

تکرار مواضع غیرسازنده و ضد ایرانی آمریکا و متحدانش در نشست شورای امنیت و این در حالی است که آمریکا جنایتکار، انگلیس و فرانسه و مزدورانشان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 1394 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای وغیره عربستان سعودی و امارات را در جنگ یمن تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

تکرار مواضع غیرسازنده و ضد ایرانی آمریکا و متحدانش در نشست شورای امنیت و این در حالی است که آمریکا جنایتکار، انگلیس و فرانسه و مزدورانشان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 1400 تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب های خوشه ای وغیره اوکراین را تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
آمریکا با رژیم صهیونیستی برای ایجاد ناامنی در ایران هماهنگ بود
آمریکا جنایتکار خودش تاکنون ۵ هزار پهپاد به اوکراین ارسال کرده
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار خودش تاکنون ۵ هزار پهپاد به اوکراین ارسال کرده نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت بوده است.

هشدار اسرائیل به ایران 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت و مسئولان است.
اسرائیل از سال 2011 تاکنون تسلیحات داعش را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
تکرار ادعای آمریکا درباره پهپادهای ایرانی همان نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین و دوحه است و هم ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار خودش تاکنون ۵ هزار پهپاد به اوکراین ارسال کرده نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت بوده است.

هشدار اسرائیل به ایران 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت و مسئولان است.
اسرائیل از سال 2011 تاکنون تسلیحات داعش را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
حمایت نظامی آمریکا از اوکراین در جنگ‌ ضد علیه روسیه نقض قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت است

و این در حالی است که آمریکا جنایتکار از سال 1389 تاکنون تسلیحات تروریست ها را در سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار از سال 1394 تاکنون تسلیحات عربستان سعودی را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار از سال 1394 تاکنون تسلیحات امارات را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار از سال 1400 تاکنون تسلیحات اوکراین را تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
ترامپ 100 درصد و با کمک مالی آل سعود، بن سلمان سردار سلیمانی را در فرودگاه بین المللی بغداد ترور کرده است.
تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش بهای اقدامات خود را خواهند داد.
دخالت و مداخله آمریکا و 3 کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در امور داخلی ایران همان نتیجه مذاکره بی مورد و بی ارزش بوده است.
دخالت و مداخله آمریکا و 3 کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در امور داخلی ایران همان نتیجه برجام بی مورد و بی ارزش بوده است.
دخالت و مداخله آمریکا و 3 کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان و شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در امور داخلی ایران همان نتیجه مذاکرات وین بی مورد و بی ارزش بوده است.

آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل به همراه القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون در جنگ سوریه بیش از 700 هزار نفر قتل عام کردند و سازمان های بین المللی هم فقط سکوت اختیار کرده اند چرا؟
حمله رژیم صهیونیستی به سوریه نقض حقوق بین الملل بود
حمله رژیم کودک کش صهیوونیستی به سوریه، اجرای قانون جنگل بود.
مدعیان دروغین حقوق بشر چشم خود را به روی جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی بسته اند.
رابرت مالی: آماده ایم دیپلماسی با ایران را ادامه دهیم/ باز هم 100 درصد فقط دروغ بزرگی است.
حامیان رژیم سعودی صلاحیت اظهارنظر درباره حقوق بشر را ندارند
حامیان رژیم صهیونیستی صلاحیت اظهارنظر درباره حقوق بشر را ندارند

مداخله رابرت مالی در امور ایران 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.


مسلمان که در کشور به اصطلاح اسلامی حق و حقوق کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم را پایمال و ضایع می کند جزء مسلمان محسوب نمی شود.


ارتش آلمان زنگ خطر را در خصوص کمبود تجهیزات به صدا در آورد




اعلام جزئیاتی از ارسال زیردریایی‌های اتمی آمریکا به استرالیا
مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد، این کشور در اوایل دهه 2030 سه زیردریایی جنگی با نیروی پیشران اتمی را به استرالیا تحویل خواهد داد.


اعلام جزئیاتی از ارسال زیردریایی‌های اتمی آمریکا به استرالیا
مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد، این کشور در اوایل دهه 2030 سه زیردریایی جنگی با نیروی پیشران اتمی را به استرالیا تحویل خواهد داد.


دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار توسط ایران و عراق باید محاکمه شود


دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار توسط ایران و عراق باید محاکمه شود


یکشنبه, 12/21/1401 - 17:41

مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکار از سال 1945 تاکنون سرپوش بگذارد
مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکار و مزدورانشان از سال 1945 تاکنون سرپوش بگذارد.

دولتمردان آمریکایی در سال 2003 با دستور تحاوز و حمله غیر قانونی به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند و باید در دادگاه دیوان کفیری بین المللی محاکمه شوند.

یکشنبه, 12/21/1401 - 17:41

زمان خروج نیرو‌های خارجی از خاک عراق فرارسیده است.
زمان خروج نیرو‌های خارجی از خاک سوریه فرارسیده است.
زمان خروج نیرو‌های خارجی از خاک یمن فرارسیده است.


یکشنبه, 12/21/1401 - 17:41
دخالت و مداخله مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران، برای آمریکایی ها جنایتکار گران تمام خواهد شد.

آمریکا کشوری است که از سال 1982 تاکنون همراه با چند کشور دیگر از تروریسم در عراق ، منطقه خاورمیانه و جهان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی کمک، حمایت و پشتیبانی می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار توسط ایران و عراق باید محاکمه شود.

از شهریور ماه سال 1359 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر حامی اصلی همه گروه های تروریستی در عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.

یکشنبه, 12/21/1401 - 17:42

دستگیرشدگان اعتراف کردند از طریق فضای مجازی از خارج کشور هدایت می‌شدند.
دستگیرشدگان اعتراف کردند از طریق فضای مجازی از خارج کشور هدایت می‌شدند.
ردپای رژیم صهیونیستی، سرویس‌های جاسوسی، منافقین و سلطنت‌طلبان این جریان، کاملا مشهود است.



یکشنبه, 12/21/1401 - 18:07
گروهک تروریستی منافقین و دیگر عناصر ضدانقلاب 100 درصد فقط با حمایت واشنگتن جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.


یکشنبه, 12/21/1401 - 18:10
تاریخ : ۲۱ - اسفند - ۱۴۰۱
۱۳:۴۸ – ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
دخالت و مداخله مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران، ۱۰۰ درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت امیرعبداللهیان بوده است.

۰۹:۰۱ – ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
امیرعبداللهیان در مورد دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران سکوت می کند و فقط به فکر مشکلات مردم ترکیه و سوریه و لبنان است.


تاریخ : ۲۱ - اسفند - ۱۴۰۱
واشنگتن جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از شهریور ماه سال ۱۳۵۹ تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از گروهک تروریستی منافقین و دیگر عناصر ضدانقلاب همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد شرم آور و تاسف بار است.

آمریکا کشوری است که از سال ۱۹۸۲ تاکنون همراه با چند کشور دیگر از تروریسم در عراق ، منطقه خاورمیانه و جهان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی کمک، حمایت و پشتیبانی می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار توسط ایران و عراق باید محاکمه شود

تاریخ : ۲۱ - اسفند - ۱۴۰۱
از شهریور ماه سال ۱۳۵۹ تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر حامی اصلی همه گروه های تروریستی در عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.

تاریخ : ۲۱ - اسفند - ۱۴۰۱
دخالت و مداخله مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا
دخالت و مداخله مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران، ۱۰۰ درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت امیرعبداللهیان بوده است.

جنایتکار در امور داخلی ایران، ۱۰۰ درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت و خیانت امیرعبداللهیان بوده است.

تاریخ : ۲۱ - اسفند - ۱۴۰۱
مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکایی ها جنایتکار از سال ۱۹۴۵ تاکنون سرپوش بگذارد
مایک پنس بی ادب معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکار و مزدورانشان از سال ۱۹۴۵ تاکنون سرپوش بگذارد

تاریخ : ۲۱ - اسفند - ۱۴۰۱
دولتمردان آمریکایی در سال ۲۰۰۳ با دستور تحاوز و حمله غیر قانونی به عراق و لیبی مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند و باید در دادگاه دیوان کفیری بین المللی محاکمه شوند.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار توسط ایران و عراق باید محاکمه شود

تاریخ : ۲۱ - اسفند - ۱۴۰۱
۱۲:۱۲ – ۱۴۰۱/۱۲/۲۱
واشنگتن جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از گروهک تروریستی منافقین و دیگر عناصر ضدانقلاب همه جانبه حمایت می کند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
0
برجام دیگر در دستور کار نیست و ما هم همه جانبه استقبال می کنیم
ما از دیپلماسی استقبال نمی کنیم دیپلماسی از سال 1392 تاکنون جواد نداده است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
0
سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
ساخت سلاح اتمی بهترین راه برای جلوگیری در برابر مقابله دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران است.
برجام دیگر در دستور کار نیست و ما هم همه جانبه استقبال می کنیم
ما از دیپلماسی استقبال نمی کنیم دیپلماسی از سال 1392 تاکنون جواد نداده است.

حسین امیرعبداللهیان هم مانند محمد جواد ظریف در مورد مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین و غیره به مردم ایران دروغ می گوید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
0
سه‌شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
ساخت سلاح اتمی بهترین راه برای جلوگیری در برابر مقابله دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران است.
برجام دیگر در دستور کار نیست و ما هم همه جانبه استقبال می کنیم
ما از دیپلماسی استقبال نمی کنیم دیپلماسی از سال 1392 تاکنون جواد نداده است.

حسین امیرعبداللهیان هم مانند محمد جواد ظریف در مورد مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین و غیره به مردم ایران دروغ می گوید.
دخالت و مداخله کشورهای تروئیکای اروپایی، در امور داخلی ایران 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس است و هم نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات، وین، دوحه، عراق، ترکیه و روسیه بوده است.
و این درحالی است که اروپا جنایتکار خودش حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
و این در حالی است که کشورهای اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به بین المللی خیانتکار از سال 1357 تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین و سایر گروه های تروریستی همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

امروز برای همه مردم ایران ثابت شده که متاسفانه گفت‌وگو و مذاکره و دیپلماسی 100درصد فقط عامل اصلی مشکلات مردم و کشور بوده است و از سال 1392 تاکنون هم نتیجه و جواب نداده است
چرا ایران از سال 2011 تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!
دخالت و مداخله کشورهای تروئیکای اروپایی، در امور داخلی ایران ۱۰۰ درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس است و هم نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات، وین، دوحه، عراق، ترکیه و روسیه بوده است.
و این درحالی است که اروپا جنایتکار خودش حامی اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی بوده است.
و این در حالی است که کشورهای اروپایی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به بین المللی خیانتکار از سال ۱۳۵۷ تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین و سایر گروه های تروریستی همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
پارلمان اروپایی جنایتکار از سال ۲۰۰۳ تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش در جنگ عراق و لیبی بوده است.
پارلمان اروپایی جنایتکار از سال ۲۰۱۱ تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش در جنگ سوریه بوده است.
پارلمان اروپایی جنایتکار از سال ۲۰۱۵ تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی عربستان سعودی و متحدانش در جنگ یمن بوده است.

مولود چاوش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل سرپوش بگذارد.
حمله مسلحانه به سفارت آذربایجان در ایران به ترکیه جنایتکار ربطی ندارد
و این در حالی است که ترکیه جنایتکار از سال ۲۰۱۱ تاکنون ۱۰۰ درصد عامل اصلی جنگ در سوریه و عراق بوده است.
ترکیه جنایتکار از سال ۲۰۱۱ تاکنون تروریست ها وارد سوریه و عراق و منطقه می کند.
حضور نظامی ترکیه جنایتکار در شمال سوریه و هم شمال عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران همان نتیجه حمایت ترکیه جنایتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
پارلمان اروپایی جنایتکار از سال ۲۰۰۳ تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش در جنگ عراق و لیبی بوده است.
پارلمان اروپایی جنایتکار از سال ۲۰۱۱ تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش در جنگ سوریه بوده است.
پارلمان اروپایی جنایتکار از سال ۲۰۱۵ تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی عربستان سعودی و متحدانش در جنگ یمن بوده است.

از سال ۲۰۱۱ تاکنون بیش از ۹۹۹ هزار تروریست از کشورهای اروپایی و با کمک مالی عربستان سعودی و امارات و اسرائیل و به رهبری آمریکا از طریق کشور ترکیه وارد سوریه و عراق شده اند و همچنان نیز ادامه دارد.

با نظامیان اروپایی به عنوان تروریست برخورد شود
این حرکت می‌تواند اقدام متقابل ایران را دربرداشته و خاورمیانه را برای این کشورها ناامن و با نظامیان کشورهای عضو اتحادیه اروپا به عنوان تروریست برخورد شود.
آقای امیرعبداللهیان، چرا در مقابل جنایات آمریکا سکوت می‌کنید؟
آقای امیرعبداللهیان، چرا در مقابل جنایات اروپا سکوت می‌کنید؟
آقای امیرعبداللهیان، چرا در مقابل جنایات عربستان سکوت می‌کنید؟

قرار گرفتن نام سپاه در لیست تروریسم اتحادیه اروپا برای کشورهای اروپایی جنایتکار در خیلج فارس و منطقه خاورمیانه گران تمام خواهد شد و گران تمام می شود
پارلمان اروپا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و مزدورانشان سرپوش بگذارد.

و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال ۱۹۸۰ تاکنون از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهگ تروریستی منافقین حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد
و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال ۲۰۰۱ تاکنون از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد
و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال ۲۰۱۱ تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه و منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد

نیروهای ائتلاف بین المللی از سال ۲۰۱۴ تاکنون به رهبری آمریکا از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروهک تروریستی در سوریه و عراق همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

اقدام اخیر پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا و گسترش تحریم‌ها علیه کشورمان همان نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین وغیره بوده است و هم اعتماد دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس به کشورهای اروپایی جنایتکار بوده است.

هزاران یمنی با سلاح‌های آمریکایی و انگلیسی کشته شدند
تصویب قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران و سپاه و این در حالی است که متاسفانه دولتمردان و مسئولان ۹ سال است که همه جانبه با کشورهای اروپایی جنایتکار مذاکره و همکاری می کنند چرا؟

تصویب قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران و سپاه برای کشورهای اروپایی گران تمام می شود و گران تمام خواهد شد.
و این در حالی است که سپاه از سال ۱۹۸۰ تاکنون با گروه های تروریستی مورد حمایت کشورهای اروپایی و مزدورانشان مبارزه می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
و این در حالی است که سپاه از سال ۲۰۱۱ تاکنون با تروریست های داعش مورد حمایت کشورهای اروپایی و مزدورانشان مبارزه می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

همه دیکتاتور‌ها سگ دست‌نشانده آمریکا جنایتکار هستند

قدام اخیر پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی اتحادیه اروپا و گسترش تحریم‌ها علیه کشورمان همان نتیجه اعتماد ایران به کشورهای اروپایی جنایتکار است.

رژیم آپارتاید اسرائیل بزرگترین هویت تروریستی سازمان یافته جهان، رژیم انگلیس بنیانگذار و رژیم آمریکا بزرگترین حامی آن است. علت خشم کلوپ جهانی تروریست‌ها از سپاه روشن است؛ سپاه بزرگترین نهاد ضدتروریسم جهان است.

از سال ۱۹۸۰ تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا و متحدانش حامی اصلی همه گروه های تروریستی بودند و هنوز هم هستند.
آمریکا تروریسم بین المللی است
آمریکا همان القاعده است.
آمریکا همان داعش جهانی است.
سپاه پاسداران دشمن درجه یک ضد علیه حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و گروه های تروریستی بوده است و تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
آمریکا جنایتکار رئیس کل تروریست های منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.

و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال ۲۰۱۵ تاکنون تسلیحات عربستان سعودی جنایتکار را تامین می کند چرا؟
و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال ۲۰۱۵ تاکنون تسلیحات امارات جنایتکار را تامین می کند چرا؟
و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال ۲۰۲۱ تاکنون تسلیحات اوکراین جنایتکار را تامین می کند چرا؟

جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اروپایی ها جنایتکار و مزدورانشان در جنگ تحمیلی ۸ ساله برای همه مردم ایران، منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده است
مذاکره ایران با اروپایی ها جنایتکار هم به خاطر سیاست های نادرست غلط و اشتباه دولت حسن روحانی خیانتکار بوده است.
اروپایی ها جنایتکار از سال ۱۳۵۷ تاکنون به رهبری آمریکا جنایتکار از گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین حمایت می کنند پس مذاکره و همکاری ایران با اروپایی ها جنایتکار مقصر اصلی دولتمردان و مسئولان و نمایندگان مجلس بودن و هستند.
از سال ۲۰۱۱ تاکنون بیش از ۹۹۹ هزار تروریست از کشورهای اروپایی و با کمک مالی عربستان سعودی و امارات و اسرائیل و به رهبری آمریکا از طریق کشور ترکیه وارد سوریه و عراق شده اند و همچنان نیز ادامه دارد.
با نظامیان اروپایی به عنوان تروریست برخورد شود
این حرکت می‌تواند اقدام متقابل ایران را دربرداشته و خاورمیانه را برای این کشورها ناامن و با نظامیان کشورهای عضو اتحادیه اروپا به عنوان تروریست برخورد شود.
کشورهایی که در دوره حکومت صدام بزرگترین حامی او برای بکارگیری سلاح های شیمیایی بودند و چنین سلاح هایی را در اختیار او قرار دادند تا علیه مردم خود و ملت ایران به کار گیرد، اکنون به بهانه استفاده از سلاح شیمیایی علیه سوریه اقدام می کنند.
نتیجه گفت‌وگو ایران در این مدت ۹ سال با غربی‌ها جنایتکار صفر!
آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل نمی کنند
انتظار حل مشکلات با آمریکا یا اروپا اشتباه است.
اگر انتظار داریم آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل کنند اشتباه می کنیم
آمریکا فقط زبان زور را می فهمد.
اروپا فقط زبان زور را می فهمد.
اغتشاشات اخیر در سازمان های جاسوسی آمریکا، اروپا و اسرائیل و مزدورانشان طراحی شده بود.

غربی‌ها جنایتکار اگر در ادعای حقوق بشر خود صداقت داشتند باید گروهک کوردل منافقین یعنی داعش‌های وطنی را که سابقه ترور ۱۸ هزار ایرانی را در پرونده خود دارند در لیست گروه‌های تروریستی قرار می‌دادند. نه اینکه امروز با آنان فالوده بخورند‌، شهروندان ایرانی را به خواست آنان به زندان بیندازند و به هرچه وجدان نام دارد پوزخند بزنند.

ایران باید از مذاکره 9 سال و برجام 7 سال درس عبرت بگیرد دیگر نباید با خیانتکاران و جنایتکاران مذاکره و همکاری کند
مذاکره ایران با آمریکا و هم کشورهای اروپایی وغیره در باره صلح آمیز هسته ای از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است آمریکا و کشورهای اروپایی حق صلاحیت مذاکره در باره سلاح هسته ای ندارند چون به خاطر که خودشان سلاح هسته ای و انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه در اختیار دارند پس مذاکره ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است.
دخالت و مداخله اوکراین جنایتکار در امور داخلی ایران 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولین و نمایندگان مجلس بوده است
دخالت و مداخله اسرائیل جنایتکار در امور داخلی ایران 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولین و نمایندگان مجلس بوده است.

مذاکره ایران با آمریکا و هم کشورهای اروپایی وغیره در باره صلح آمیز هسته ای از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است آمریکا و کشورهای اروپایی حق صلاحیت مذاکره در باره سلاح هسته ای ندارند چون به خاطر که خودشان سلاح هسته ای و انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه در اختیار دارند پس مذاکره ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است.

طرف آمریکایی همچنان پیگیر مذاکره و گفت‌وگو با ایران است/ ایران دیگر نباید با خیانتکار و جنایتکار مذاکره و گفت وگو و همکاری کند.
طرف آمریکایی همچنان پیگیر مذاکره و گفت‌وگو با ایران است/ ایران دیگر نباید با حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین و صدام مذاکره و گفت وگو و همکاری کند.
طرف آمریکایی همچنان پیگیر مذاکره و گفت‌وگو با ایران است/ ایران دیگر نباید با دشمنان ملت ایران و دشمنان حکومت نظام جمهوری اسلامی مذاکره و گفت وگو و همکاری کند.
طرف آمریکایی همچنان پیگیر مذاکره و گفت‌وگو با ایران است/ ایران دیگر نباید با حامیان اصلی اغتشاشگران مذاکره و گفت وگو و همکاری کند.
طرف آمریکایی همچنان پیگیر مذاکره و گفت‌وگو با ایران است/ ایران دیگر نباید با حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه تروریستی مذاکره و گفت وگو و همکاری کند.

کشورهای غربی در بیانیه مشترک خود از ایران خواستند به تعهدات هسته ای خود پایبند باشد
در پاسخ به سران بی ادب کشورهای غربی جنایتکار سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی
و این در حالی است که کشورهای غربی جنایتکار از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در توافق هسته ای و برجام و هم لغو تحریم های غیر قانونی عمل نکردند چرا؟
اروپا جنایتکار از سال 2015 تاکنون به تعهدات خود در برجام عمل نکرده است چرا؟

آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان درباره برنامه هسته‌ای ایران، متهم هستند، نه مدعی
آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان از سال 2015 تاکنون توافق هسته ای و برجام را نقض کردند.
مذاکره ایران با آمریکا و هم کشورهای اروپایی وغیره در باره صلح آمیز هسته ای از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است آمریکا و کشورهای اروپایی حق صلاحیت مذاکره در باره سلاح هسته ای ندارند چون به خاطر که خودشان سلاح هسته ای و انواع سلاح های ممنوعه و بمب های ممنوعه در اختیار دارند پس مذاکره ایران با آمریکا و کشورهای اروپایی از همان ابتدا غلط و اشتباه بوده است.
آمریکا تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال کرد، همان نتیجه مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین است و هم اعتماد دولتمردان و مسئولین به آمریکا جنایتکار بوده است.

ما به هیچ وجه نباید به آمریکا و کشورهای اروپایی و مزدورانشان اعتماد کنیم.
مشکل برجام هم از سال 1394 تاکنون ثابت شده که دیگر از طریق مذاکرات وین وغیره حل نخواهد شد و حل نمی شود.
سرکرده جدید سازمان تروریستی «القاعده سگ دست آمریکا» است.
در سوریه، آمریکا در کنار القاعده است
بر اساس اسنادی که در اختیار دارد حضور آمریکا در سوریه برای مبارزه با تروریستها نیست و واشنگتن در این منطقه با القاعده در ارتباط است.

آمریکایی ها و گروهک تروریستی ضد انقلاب و گروهک تروریستی منافقین از سال 1980 تاکنون برای ما یکی هستند.
آمریکایی ها و تروریست های القاعده و سایر گروه های تروریستی از سال 2001 تاکنون برای ما یکی هستند.
آمریکایی ها و تروریست های داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی از سال 2011 تاکنون برای ما یکی هستند.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیگر نباید با جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت وگو و همکاری کند
پس اتحادیه اروپا جنایتکار مانند آمریکا جنایتکار ثابت کرد که به دنبال تحریم کردن ایران بوده است، نه عمل و اجرا برجام
واشنگتن از سال 1394 تاکنون در مورد توافق هسته ای، برجام و غیره بیش از 999 هزار بار به ایران و جهان دروغ گفته است.
شرم آور و تاسف بار است که حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران هنوز هم از مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین و غیره تاکنون درس عبرت نگرفته است و باز هم به دنبال مذاکره و همکاری با خیانتکاران و جنایتکاران است.
دخالت و مداخله آمریکا و متحدانش در امور داخلی ایران بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین وغیره متاسفانه 100 برابر هم بیشتر شده است چرا؟

دخالت و مداخله آمریکا و مزدورانشان در امور داخلی ایران بعد از مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین وغیره متاسفانه 100 برابر هم بیشتر شده است چرا؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
0
با هیچ شرایطی نمی‌ شود با آمریکا مذاکره، گفت وگو و همکاری کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
0
آمریکا جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و از سال 1332 تاکنون هم نبوده است.
اروپا جنایتکار مورد اعتماد ما نیست و از سال 1332 تاکنون هم نبوده است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
0
اعتماد روحانی به آمریکا و کشورهای اروپایی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین، حمایت از این خیانتکاران و جنایتکاران بوده است.
اعتماد ظریف به آمریکا و کشورهای اروپایی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین، حمایت از این خیانتکاران و جنایتکاران بوده است.
اعتماد عراقچی به آمریکا و کشورهای اروپایی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام و مذاکرات وین، حمایت از این خیانتکاران و جنایتکاران بوده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
0
مذاکره با آمریکا مشکلی را حل نمی‌کند
افرادی که می‌گویند شاید با مذاکره با آمریکا مشکلی حل شود، آیات خدا را بشنوند. این مذاکره مشکلی را حل نخواهد کرد.
دشمنان به رهبری آمریکا علیه ایران دست به دست هم دادند. آنها می‌خواهند این انقلاب را نابود کنند؛ لذا باید آنها را بهتر بشناسیم.
خوشبختانه در این بین مقام معظم رهبری در هر مقطعی سخنانی بیدار کننده خطاب به مردم و مسئولان اعلام می‌کنند. در مقام احصا توطئه‌های دشمنان به‌ ویژه آمریکا عربستان و اسرائیل نیستم که البته قابل احصا هم نیست.کم به ایران ضربه نزدند و کم خیانت نکردند. دیدید رئیس جمهور آمریکا چگونه هزاران بچه را از مادرانشان جدا کرد. آمریکا از هیچ جنایتی فروگذاری نمی‌کند، ماهیت آنها ظلم و ستم و جنایت است.
افرادی که می‌گویند شاید با مذاکره با آمریکا مشکلی حل شود، آیات خدا را بشنوند! مشکلی را حل نخواهد کرد. با تمام وجود باید از آمریکا متنفر و منزجر بود. او غیر از جنایت، کاری نکرده است. این کشور به هیچ یک از وعده‌هایش عمل نکرده است. روحیه انزجار از آمریکا و تنفر از او و ایادی‌اش نجات‌دهنده است. خدا گاهی به صورت اعجاز به داد بندگان می‌رسد. دیدید قوم موسی را چطور نجات داد؟ یا در جریان طبس چطور آمریکایی‌ها نابود شدند؟
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
0
سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد دیروز (جمعه) در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
0
آمریکا جنایتکار در سال 1397 به صورت غیر قانونی با خروج از برجام منشور سازمان ملل را نقض کرده است پس کوتاهی تاکنون توسط ایران بوده است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۳
0
0
آمریکا با خروج از برجام قطعنامه را نقض کرده است
کرد که برجام یک توافق بین المللی و متعلق به همه جامعه بین الملل است و آمریکا با خروج از آن قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل را نقض کرده است.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: