کد خبر: ۹۴۷۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶
تعداد بازدید: ۱۵۵
به گفته مقامات تهران و ریاض، عربستان سعودی پذیرفته است که میزان پوشش انتقادی تحولات ایران توسط شبکه ایران اینترنشنال را کاهش دهد. همچنین ایران پذیرفته است که تشویق و حمایت از حملات حوثی‌ها به عربستان را متوقف کند.

عربستان پذیرفته که شدت اخبار انتقادی در شبکه‌ی «ایران اینترنشنال» را کاهش دهد؛ ایران هم قبول کرده که تشویق حملات حوثی‌ها به سعودی را متوقف کندوال استریت ژورنال از قول تعدادی از منابع، برخی جزئیات توافق تهران و ریاض را منتشر کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب ؛ به گفته مقامات تهران و ریاض، عربستان سعودی پذیرفته است که میزان پوشش انتقادی تحولات ایران توسط شبکه ایران اینترنشنال را کاهش دهد.

به گفته ی مقامات سعودی، ایرانی و امریکایی، ایران پذیرفته است که تشویق و حمایت از حملات حوثی ها به عربستان را متوقف کند.

تاکنون چندین بار برای احیای روابط بین دو کشور تلاش شده، اما این بار، به گفته مقامات امریکایی و سعودی، ایران در پی بحران کاهش ارزش ریال انگیزه توافق را پیدا کرد.

به گفته ی وال استریت ژورنال، ایران هیچگونه پیش شرطی برای ورود به مذاکرات تعیین نکرده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رز
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
0
0
خداوکیلی توکه با اون همه سلاح پیشرفته دربرابر یه مشت حوثی گرسنه وکم سلاح وبی دفاع نتونستی ازخودت دفاع کنی چطورمیخواستی ازاتش خشم اژدرها درامان باشی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: