کد خبر: ۹۴۷۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵
تعداد بازدید: ۱۰۹
سعادتی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از دستگیری و اعتراف تعدادی از عوامل مسمومیت در مدارس خبر داد.
روایت نماینده مجلس از محتوای «اعترافات» متهمان بازداشتی مسمومیت دختران دانش‌آموزبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس : سعادتی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از دستگیری و اعتراف تعدادی از عوامل مسمومیت در مدارس خبر داد.

مهدی سعادتی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در رابطه با موضوع توطئه‌هایی که دشمنان ما به‌صورت سریالی در کشورمان اجرا می‌کنند موضوع اغتشاشات، تجزیه ایران و حرکت‌هایی که سرشان به برکت وجود مقام معظم رهبری به سنگ خورد.

وی افزود: هدایت هوشیارانه مقام معظم رهبری و حضور مردم در ۱۳آبان‌ها و ۲۲ بهمن‌ها تیر خلاصی برای دشمنان انقلاب بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جداسازی صف معترضان از کسانی که به دنبال جنایت و ظلم بودند بسیار حائز اهمیت است .

سعادتی تصریح کرد: موضوعاتی از قبیل دلار، ایجاد نارضایتی بین مردم و هدف‌گذاری بیش از ۲۵۰ مدرسه در کشور از توطئه‌های اخیر بوده است.

وی با اعلام اینکه عوامل مسمومیت دانش‌آموزان در ۶ یا ۷ استان کشور شناسایی و دستگیر شدند، تصریح کرد: دستگیرشدگان اعتراف کردند از طریق فضای مجازی از خارج کشور هدایت می‌شدند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: ردپای رژیم صهیونیستی، سرویس‌های جاسوسی، منافقین و سلطنت‌طلبان این جریان،کاملا مشهود است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: