کد خبر: ۹۴۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
تعداد بازدید: ۱۶۲
هیأتی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای حضور در یکصد و چهل و ششمین نشست اتحادیه بین‌المجالس جهانی(IPU) به منامه سفر کردند.

هیأت پارلمانی ایران برای حضور در یکصد و چهل ششمین اجلاس IPU به بحرین سفر کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران در صدر هیأتی پارلمانی به ریاست مجتبی رضاخواه و همراهی عباس گلرو (دبیرکل)، ابوالفضل عمویی، روح‌الله متفکر آزاد، رحمت‌الله نوروزی، الهام آزاد و سمیه رفیعی امروز شنبه ٢٠ اسفند ١٤٠١ به منظور شرکت در نشست یکصد و چهل و ششمین اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی(IPU) به منامه (بحرین) سفر کردند.

براساس دستور کار این اجلاس، بررسی موضوع هم‌زیستی مسالمت‌آمیز و اشاعه فرهنگ تحمل و رواداری در میان ملت‌‌ها است و در سایر کمیته‌ها موضوعاتی از قبیل مقابله با حملات و جرایم سایبری از طریق قانونگذاری مؤثر و بررسی بیلان منفی کربن جنگل‌ها مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: