کد خبر: ۹۴۷۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳
تعداد بازدید: ۱۱۶
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصاحبه اینترنشنال با نتانیاهو گفت: این جریان‌ها امنیت ملی، فرهنگ، اعتقادات و آیین‌های ملی و مذهبی مردم ما را هدف گرفتند.

محفوظی: جریاناتی مانند اینترنشنال امنیت ملی و اعتقادات مردم ما را هدف گرفته‌اندبه گزارش خبرداغ، سید مجتبی محفوظی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با  فارس با اشاره به مصاحبه اینترنشنال با نتانیاهو گفت: این جریان‌ها زمانی با نظام دشمنی می‌کردند، زمانی دیگر با اسلام دشمنی کردند و روزی به دنبال از بین بردن امنیت میهن بودند.اینها امنیت ملی، فرهنگ، اعتقادات و آیین‌های ملی و مذهبی را هدف گرفتند.

محفوظی با بیان اینکه این افراد با خودشان هم مشکل دارند، تصریح کرد: این اشخاص مشکل روانی دارند، پر از عقده هستند و تکلیفشان با خودشان نیز مشخص نیست و نمی‌دانند مشکلشان ایران است یا نظام.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: تشویق مردم به درس نخواندن دشمنی با نظام است یا ایران؟ این افراد ظاهراً با همه چیز دشمنی دارند؛ غلام حلقه بگوش آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و بدون اینکه فکر کنند هرچیزی که بهشان دیکته شود را می‌گویند؛ آنها وطنشان را فروختند و امروز سردرگم‌تر از همیشه حرفهای نامعقول‌تر می‌زنند. 

وی افزود: به فضل خداوند متعال، هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و ایستادگی ملت ایران، از لحاظ نظامی و امنیتی به جایگاهی رسیده‌ایم که گزینه‌های آنها به زیر میز رفته است و آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌ترسند حرفی از حمله به ایران بزنند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: کشوری قدرتمند هستیم تنها مشکل ما مسائل اقتصادی است که به دلیل تحریم‌های ظالمانه به وجود آمده و بر آن‌ها نیز فائق خواهیم آمد، دشمنان آرزوهایشان را به گور خواهند برد آینده مال ملت ایران است و انشاالله به بالاترین قله‌های سرافرازی خواهیم رسید.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: