کد خبر: ۹۴۷۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
تعداد بازدید: ۲۷۱
به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان نظرآباد دکتر عادل میرزاپور رئیس اداره دامپزشکی این شهرستان از کشف و ضبط گوشت و مرغ تاریخ منقضی در این شهرستان خبر داد .

رستورانی که مشتریان آن گوشت فاسد می‌خوردندبه گزارش خبرداغ به نقل از رکنا: در راستای طرح تشدید نظارت بهداشتی طی بازرسی های انجام شده توسط کارشناسان این اداره از رستوران های شهرستان نظرآباد ،میزان ۱۸۰ کیلوگرم گوشت گوساله، چرخکرده و گوشت مرغ به علت انقضای تاریخ مصرف در یکی از رستوران های این شهرستان ضبط گردید.


دکتر میرزاپور افزود: بازرسی و نظارت های بهداشتی این اداره بر مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی و رستوران ها در طول سال به طور مستمر انجام می گردد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نظرآباد در پایان گفت مردم این شهرستان در صورت برخورد با افراد متخلف سریعأ با شماره های ۴۵۴۰۳۸۴۲ مربوط به اداره دامپزشکی شهرستان نظرآباد تماس حاصل و موضوع را به کارشناسان این اداره گزارش نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: