کد خبر: ۹۴۷۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
تعداد بازدید: ۲۲۹
قائم مقام باشگاه استقلال بعد از اعلام قرعه این تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی واکنش نشان داد.

امیری:‌ قرعه استقلال در جام حذفی آسان نیست/ برای قهرمانی باید برنده باشیمبه گزارش خبرداغ، علی امیری قائم مقام باشگاه استقلال در گفتگو با ایلنا، بعد از برگزاری مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: به هر حال جام حذفی، جام شگفتی‌ها است و چون به صورت تک بازی برگزار می‌شود. تیم‌های پایین‌تر مقابل تیم‌های بزرگتر با انگیزه ظاهر می‌شوند.

وی افزود: تیم‌های لیگ یکی یا لیگ دو، جلوی استقلال و پرسپولیس انگیزه زیادی دارند و فکر می‌کنم این بازی یکی از سخت‌ترین بازی‌های این فصل خواهد بود. همیشه تیم‌های لیگ برتری مقابل لیگ یکی به مشکل برمی‌خورند.

قائم مقام باشگاه استقلال در پایان گفت: همانطور که گفتم قرعه استقلال آسان نیست؛ اما تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید در همه بازی‌ها به پیرزوی برسد و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم.

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: