کد خبر: ۹۴۷۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
تعداد بازدید: ۱۷۵
بروسیا دورتموند در سفر به استمفوردبریج با برتری یک بر صفر، قصد دارد سه شنبه شب در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با چلسی، کار خود را به پایان برساند.

چلسی - دورتموند: آخرین ضربه به پیکر پاتر یا کامبک در لندن؟به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، گل کریم آدیمی در ورزشگاه وستفالن موجب شد تا دورتموند بازی رفت را به نام خود کند و اکنون گراهام پاتر در جستجوی یک برد گرانبهاست که ممکن است برای او زمان بیشتری را روی نیمکت چلسی بخرد.

اینکه گل خیره کننده آدیمی تاثیرگذارتر بود، بحث دیگری است، اما سهم مهم ستاره آلمانی در بازی رفت باعث شد تا دورتموند تنها 90 دقیقه با ضربه زدن به سال 2023 بد چلسی فاصله داشته باشد.

در حالی که دلایلی وجود داشت که پاتر با خوش‌بینی محتاطانه آلمان را ترک کند، شکست‌های بعدی مقابل ساوتهمپتون و تاتنهام تنها منجر به افزایش درخواست اخراج شد و به همین دلیل تمام هواداران چلسی از دیدن برتری مقابل لیدز یونایتد پس از شش بازی بدون برد خوشحال نشدند.

چلسی قبل از اینکه در فصل 2020-21 به فینال برسد، چهار بار متوالی از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین سال‌های 15-2014 و 2019 حذف شد، اما از هفت بازی آخر دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا که در بازی رفت خارج از خانه شکست خورده، چهار بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

ضربه سر فوفانا مقابل لیدز همچنین به روند سه بازی بدون گل چلسی پایان داد، چلسی که از شش مسابقه اخیر خود در استمفوردبریج 4 کلین شیت داشته، اما طی 10 بازی تنها 4 گل زده‌اند.

دورتموند در بوندسلیگا و اروپا برای کسب موفقیت گام برمی‌دارد. تیم تحت رهبری ادین ترزیچ پس از جام جهانی تاکنون 10 بازی در بوندسلیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان انجام داده و هر 10 بازی را به طور قابل توجهی پیروز شده است.

دورتموند که هنوز در جدول رده بندی بوندس لیگا از بایرن مونیخ در رده اول فاصله دارد، در مسیر کورس قرار دارد و تنها دومین حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از فصل 17-2016 در اختیار آن‌هاست.

روند خیره کننده دورتموند در سال 2023 همچنین شامل 5 پیروزی متوالی خارج از خانه در بازی های داخلی است - در این مدت آن‌ها فقط 2 گل دریافت کرده‌اند در حالی که  9 گل به ثمر رسانده‌اند.

پایتخت انگلیس نیز نسبت به دورتموند مهربان نیست، زیرا آن‌ها پنج نبرد اخیر اروپایی خود را در لندن از زمان شکست 2-1 آرسنال در سال 2013 باخته‌اند، اما آخرین باری که آن‌ها در هر دو بازی حذفی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 1996-97 پیروز شدند، دورتموند در نهایت جام را به خانه برد.

ترکیب اصلی احتمالی چلسی:

کپا،چالوبا، کولیبالی، فوفانا، جیمز، کواچیچ، فرناندز، چیلول، استرلینگ، هاورتز، فلیکس

ترکیب احتمالی بروسیا دورتموند:

مایر، گرگ، سوله، شلوتربک، گوریرو، اوزجان، کان، بلینگهام، برانت، هالر، رویس

انتهای پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: