کد خبر: ۹۴۶۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
تعداد بازدید: ۱۶۹
کنعانی در پاسخ به سؤالی در مورد توافق موقت تصریح کرد: توافق موقت از نظر ایران مطرح نیست. مبنای ما بازگشت به برجام براساس سند امضا شده در ۲۰۱۵ است و اینکه تا کجا پیش می‌رویم منافع ملی ایران حدود و ثغور این کار را مشخص می‌کند.
 
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (دوشنبه) ۱۵ اسفند ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران به تشریح آخرین تحولات در حوزه سیاست خارجی پرداخت و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، کنعانی در پاسخ به سؤالی در مورد توافق موقت تصریح کرد: توافق موقت از نظر ایران مطرح نیست. مبنای ما بازگشت به برجام براساس سند امضا شده در ۲۰۱۵ است و اینکه تا کجا پیش می‌رویم منافع ملی ایران حدود و ثغور این کار را مشخص می‌کند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی ادامه داد: خط قرمز ایران منافع ملی و حقوق قانونی و شناخته شده ملت ایران در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای است. در برجام خط قرمز ما این است که تحریم‌ها برداشته شود و ایران از منافع اقتصادی تعریف شده در برجام منتفع شود و فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای ایران به عنوان عضو رسمی آژانس تامین شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
0
۱۴۰۱/۱۲/۱۴ ۱۵:۲۷
دست نمایندگان مجلس انگلیس جنایتکار به خون بیش از 400 هزار شهید در جنگ تحمیلی هشت ساله آلوده است.
دست مدعیان دروغین حقوق بشر جنایتکار به خون بیش از 400 هزار شهید در جنگ تحمیلی هشت ساله آلوده است.
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
0
پس چگونه همچنان مسیر مذاکرات هسته‌ای باز است/ آمریکا و اتحادیه اروپا هر روز ایران را تحریم و تهدید می کنند و هم هر روز در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند.
شرم آور است که امیرعبداللهیان متاسفانه هنوز از مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین وغیره درس عبرت نگرفته است و باز هم بخ دنبال مذاکره و همکاری با خیانتکاران و جنایتکاران است.
نظر امیرعبداللهیان در مورد برجام ؛ اگر آمریکایی واقع بینانه برخورد کند، فاصله زیادی با توافق نخواهیم داشت/ نظر امیرعبداللهیان در مورد برجام باز هم غلط و اشتباه است واین در حالی است که آمریکا در سال ۱۳۹۷ به صورت غیر قانونی از برجام خارج شده است و هم منشور سازمان ملل را نقض کرده است. آمریکا ثابت کرد که قابل اعتماد نیست و تاکنون هم نبوده است.

و این در حالی است که انگلیس جنایتکار به همراه کشورهای اروپایی جنایتکار و به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال ۲۰۱۵ تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای در اختیار ائتلاف متجاوز سعودی داده است چرا؟
بابائی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
0
0
عربستان غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، کانادا، ایتالیا و اسرائیل می کشد.
امارات غیرنظامیان یمنی را با بمب های ساخت آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، کانادا، ایتالیا و اسرائیل می کشد.

عربستان جنایتکار به همراه امارات جنایتکار تروریست ها را تسلیح می کند.
عربستان سعودی با سلاح های خریداری شده ازکشورهای اروپایی جنایتکار، تروریست ها را درمناطق مختلف اسامی چادخاورمیانه تسلیح و تجهیز می کند.
که عربستان جنایتکار وامارات جنایتکار درحمله تروریستی پایگاه سپاه نیکشهر نقش داشتند.
عربستان جنایتکار وامارات جنایتکار ازگروهک تروریستی جیش الظلم درپاکستان و شرق ایران حمایت می کنند.

سوال اینجاست که چرا آمریکا جنایتکار از سال ۲۰۱۱ تاکنون تسلیحات تروریست ها را در جنگ سوریه تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
از سال ۲۰۰۱ تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و جهان ثابت شده که آمریکا جنایتکار حامی اصلی همه گروه های تروریستی در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
حمایت آمریکا از رژیم کودک کش سعودی حمایت از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی است.
عراق از سال ۲۰۰۳ تاکنون پایگاه نظامیان آمریکایی و نظامیان کشورهای اروپایی شده است
لیبی از سال ۲۰۰۳ تاکنون پایگاه نظامیان آمریکایی و نظامیان کشورهای اروپایی شده است.
عربستان سعودی از سال ۲۰۰۱ تاکنون پایگاه نظامیان آمریکایی و نظامیان کشورهای اروپایی شده است
امارات از سال ۲۰۰۱ تاکنون پایگاه نظامیان آمریکایی و نظامیان کشورهای اروپایی شده است.
عراق از سال ۲۰۰۳ تاکنون پایگاه نظامیان آمریکایی و نظامیان کشورهای اروپایی شده است
لیبی از سال ۲۰۰۳ تاکنون پایگاه نظامیان آمریکایی و نظامیان کشورهای اروپایی شده است.
سوریه از سال ۲۰۱۱ تاکنون پایگاه نظامیان آمریکایی و نظامیان کشورهای اروپایی شده است
یمن از سال ۲۰۱۵ تاکنون پایگاه نظامیان آمریکایی و نظامیان کشورهای اروپایی شده است.

و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه کشورهای اروپایی جنایتکار و به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال ۲۰۱۵ تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای در اختیار ائتلاف متجاوز سعودی داده است چرا؟

و این در حالی است که انگلیس جنایتکار به همراه کشورهای اروپایی جنایتکار و به سرکردگی آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال ۲۰۱۵ تاکنون انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای در اختیار ائتلاف متجاوز سعودی داده است چرا؟


و این در حالی است که دونالد ترامپ بی ادب رئیس جمهور سابق آمریکا جنایتکار به درخواست رژیم صهیونیستی در سال ۱۳۹۷ به صورت غیر قانونی از توافق هسته ای و برجام خارج شده است و هم منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
سلاح اتمی رژیم صهیونیستی تهدیدی جدی برای منطقه و جهان است دستیابی رژیم صهیونیستی اسرائیل به سلاح هسته ای، تهدیدی جدی برای امنیت و ثبات منطقه و جهان است.
غنی‌سازی ۶۰ درصدی اورانیوم به خاطر خروج غیر قانونی آمریکا جنایتکار از توافق هسته ای و برجام بوده است.

سوال اینجاست که چرا آژانس بین المللی انرژی اتمی خیانتکار تاکنون درباره غنی‌سازی ۹۰ درصد کشورهای غربی جنایتکار هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کند و سکوت اختیار کرده است.

نتیجه گفت‌وگو ایران در این مدت ۹ سال با غربی‌ها جنایتکار صفر! آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل نمی کنند انتظار حل مشکلات با آمریکا یا اروپا اشتباه است. اگر انتظار داریم آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل کنند اشتباه می کنیم آمریکا فقط زبان زور را می فهمد. اروپا فقط زبان زور را می فهمد.

غنی‌سازی بالای ۸۰ درصد اورانیوم در کشورهای اروپایی هیچ توجیه غیرنظامی ندارد / غرب بزرگ‌ترین تهدید امنیتی در جهان است.
گروسی: آژانس خواهان دسترسی کامل به سایت‌های هسته‌ای ایران است/ آژانس حق صلاحیت دخالت و مداخله در سایت‌های هسته‌ای ایران را ندارد و تاکنون هم نداشته است.

دخالت و مداخله آمریکا را به همراه رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی در امور داخلی ایران را بدون پاسخ نمی گذاریم

متاسفانه ایران از سال ۱۳۹۲ تاکنون در برابر زیاده‌­خواهی آژانس و غرب کوتاهی کرده است.
نظر اسرائیل جنایتکار از ابتدا درباره برنامه هسته‌ای ایران سیاسی و غیر قانونی بوده است. اسرائیل از دسترسی نظام به بمب هراس دارد در حالی که خودش ۲۰۰ کلاهک هسته ای دارد.
اسرائیل خودش انواع سلاحهای ممنوعه، بمب های ممنوعه، بمب اتمی و سلاح شیمیایی دراختیار دارد.
دولت باید شکایت‌های خانواده‌های بیش از ۱۸ هزار شهید ترور توسط منافقین داعشی‌صفت را در مجامع حقوقی بین‌المللی پیگیری بکند، نه مذاکرات وین وبرجام و خواستار مجازات باقی ماندگان این گروهک خیانتکار بشود.
اروپا ۱۳۹۴ تاکنون تعهداتش را در مورد برجام انجام نداده است چرا؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: