کد خبر: ۹۴۶۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
تعداد بازدید: ۱۸۱
رصدخانه مهاجرت ایران، به عنوان یک پژوهشکده تخصصی در حوزه مهاجرت، بر اساس داده‌ها و اطلاعات آماری، صرفاً نتایج مطالعات و تحقیقات در این حوزه را بیان می‌کند.

بمعاون رئیس‌جمهور: رئیس رصدخانه مهاجرت ممنوع‌المصاحبه نیسته گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، در خصوص ممنوع المصاحبه شدن رئیس رصدخانه مهاجرت ایران گفت: تاکید ما بر عدم ارائه اطلاعات غلط به مردم است.

 معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهوری در نشست خبری که صبح امروز در محل ساختمان معاونت علمی ریاست‌جمهوری برگزار شد، در پاسخ به شبهه ممنوع‌المصاحبه بودن مدیر رصدخانه مهاجرت ایران گفت: من نمی‌دانم این ممنوع‌المصاحبه شدن را چه کسی انجام داده و چرا چنین موضوعی مطرح شده است، اما باید توجه داشت که رصدخانه مهاجرت ایران، به عنوان یک پژوهشکده تخصصی در حوزه مهاجرت، بر اساس داده‌ها و اطلاعات آماری، صرفاً نتایج مطالعات و تحقیقات در این حوزه را بیان می‌کند. باید آگاه بود که نتایج پژوهشی این رصدخانه، در قالب و جایگاه خودش مورد توجه قرار بگیرد و به عنوان یک آمار از یک نهاد دولتی یا حاکمیتی تلقی نشود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: