کد خبر: ۹۴۶۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
تعداد بازدید: ۱۶۲
مسئول تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران گفت: دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن دولت به لحاظ اقتصادی و رفاهی است و به دنبال جو سازی از طریق آن، قصد دارد ناکارآمد بودن نظام را هدف بگیرد.

محمدی بهزاد: دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن دولت از لحاظ اقتصادی و رفاهی استبه گزارش خبرداغ ،محمدحسن محمدی بهزاد مسئول تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران در گفتگو با فارس، گفت: رهبر انقلاب در سخنرانی اخیر خود ضمن بیان رهنمودهای اساسی، بر چند کلید واژه و عبارت تاکید داشتند یکی از رسالت‌های اصلی امیدآفرینی است، سیاست‌های دشمن یأس‌آفرینی است از شبهه نرنجیم و اینکه مراقب باشیم حرف سست نزنیم.

وی افزود: در برهه‌ای از تاریخ انقلاب ایستاده‌ایم که دشمنی کردن دشمنان به بالاترین حد خودش رسیده است و این‌بار جامعه هدف فقط قشر خاصِ اپوزیسیون، طرفدار حزبی، یا زنان نیست.

این فعال دانشجویی ادامه داد: امروز حتی مذهبیون سطحی‌نگر و بی‌بصیرت ملعبه و بازیکن زمین دشمن هستند، امروز دشمن برای ما زمین بازی مشخص کرده است که ما نباید در آن بازی کنیم و مطابق میل آن‌ها عمل کنیم.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب فرموند که از شبهه نرنجیم، یعنی قطعا مشکلاتی هست اما نباید منکر نهضت و آرمان‌ها شد، فتنه امروز و فردایمان نیز مشخص است.

محمدی بهزاد گفت: دشمن به دنبال ناکارآمد جلوه دادن دولت به لحاظ اقتصادی و رفاهی است و به دنبال جو سازی از طریق آن، قصد دارد ناکارآمد بودن نظام را هدف بگیرد و تمام همت تئوریسین این فتنه بر فراگیر بودن جامعه آماری از تمام افکار است تا ثابت کند که هیچکسی موافق بیرق جمهوری اسلامی نیست.

مسئول تشکیلات جامعه اسلامی دانشجویان دانشکدگان فارابی در پایان گفت: در آخر بیانات رهبر معظم انقلاب خطاب به دانشجویان بود که حرف سست نزنیم، حرف دشمن را تکرار نکنیم  و در نهایت نباید دانسته یا ندانسته زیر پرچم دشمن قدم نزنیم.

پایان پیام/

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: